يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 77839
منبع : خبرگزاری فارس

ایجاد نشاط اجتماعی با تکیه بر استعدادهای بومی در شب‌های فیروزه ای

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ایجاد نشاط اجتماعی به وسیله استعدادها و توانمندی‌های بومی شهر قم را دو هدف مهم در برگزاری جشن خانوادگی شب‌های فیروزه ای عنوان کرد‌.
ایجاد نشاط اجتماعی با تکیه بر استعدادهای بومی در شب‌های فیروزه ای
ایجاد نشاط اجتماعی با تکیه بر استعدادهای بومی در شب‌های فیروزه ای
به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده در حاشیه نخستین شب برپایی جشن خانوادگی شب‌های فیروزه ای اظهار کرد: شهرداری قم حسب ماهیت این شهر به خاطر وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های علمیه و نگاه نافذ مراجع معظم تقلید بابت رسالت‌های ذاتی که دارد در زمان‌هایی از سال مثل ماه مبارک‌ رمضان و ایامی که شرایط برگزاری مراسم در فضای باز وجود دارد یک دورهمی شاد و خاطره انگیزی را با حضور خانواده‌ها در شان شهر قم برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های دولتی هر شهری رسالتی را برای شناسایی، پرورش و هدایت استعدادها بر عهده دارند به همین جهت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و سازمان فرهنگی هنری شهرداری با همکاری یکدیگر در برگزاری این جشن دو هدف را سرلوحه کار خود قرار دادند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ایجاد نشاط اجتماعی با حفظ و رعایت شئونات اسلامی و استفاده از استعدادها و توانمندی‌های کاملا بومی شهر قم‌ را دو هدف مهم در برگزاری جشن شب‌های فیروزه ای عنوان کرد.

 کلانترزاده در ادامه اظهار کرد: از همه هنرمندان در زمینه‌های مختلف از جمله قرائت قرآن، هنرهای انفرادی، رزمی، ورزشکاران، استندآپ و هنرهای دیگر دعوت می‌کنیم که در برنامه شب‌های فیروزه ای حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: طبق سنوات گذشته برای شب‌های قدر شهرداری نقش مهمی را ایفا خواهد کرد؛ در قسمت خدمات شهری و پشتیبانی به ویژه در هفت مرکز پر تردد و پر جمعیت شهر وظایفی را بر عهده خواهد داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)گفت: شهرداری با تشکیل یک ستاد هم برای اعزام و همچنین همکاری با دیگر ستادهای استانی کارهای مهمی را انجام خواهد داد، از طرفی با توجه به اینکه تعطیلی چهار روز پایانی هفته سبب حضور و ورود زائرین به شهر قم می‌شود، تدابیر بسیار جدی برای میزبانی و اسکان زائرین در بوستان‌ها اندیشیده شده است.

کلانترزاده در مورد کارهای فرهنگی شهرداری در ایام نیمه خرداد عنوان کرد: هزار و ۵۰۰ متر فضاسازی در سطح شهر با موضوع ۱۴ و ۱۵ خرداد، برگزاری مسابقه ملی در روز ۱۴ و ۱۵خرداد که برگرفته از رهنمودهای امام خمینی (ره)، وصیتنامه امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است از جمله کارهای فرهنگی شهرداری در این ایام به شمار می‌رود.

وی در پایان تصریح کرد: شهرداری تلاش می‌کند شهر را برای برپایی و برگزاری هر چه با شکوه تر نماز عید سعید فطر نیز آماده کند.

جشن خانوادگی شب‌های فیروزه ای تا دوشنبه ۳۰ اردیبهشت همزمان با شب میلاد امام حسن (ع) در مقابل ساختمان شهرداری قم واقع در خیابان امام موسی صدر (خاکفرج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnj05.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما