يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 77840
منبع : خبرگزاری تسنیم

شهرک تخصصی بنکداران در قم احداث می شود

قم نيوز : رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم گفت:تفاهم‌نامه‌ای بین اتحادیه بنکداران قم و شرکت شهرک‌های صنعتی استان منعقد و قرار شد بخشی از شهرک شهاب به اعضای این اتحادیه واگذار شود و مقدمات ساخت شهرک فراهم و مجوز آن صادر شود.
شهرک تخصصی بنکداران در قم احداث می شود
شهرک تخصصی بنکداران در قم احداث می شود
به گزارش قم نیوز سید ابراهیم صحفی اظهار داشت:با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت قم و جهت تأمین و ایجاد دپوی کافی جهت اقلام کالای اساسی و مواد غذائی ، بهداشتی و لبنیات ، احداث شهرک بنکداران و ساخت انبارهای بزرگ و جابجایی بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی از هسته مرکزی شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: حضور بنکداران در خیابان‌های مولوی ،هدف ،حائری، عمار یاسر و دیگر مناطق شلوغ و پرتردد شهر سبب ترافیک و مشکلاتی برای شهروندان شده است که با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته سه سال پیش انتقال آن‌ها به شهرک تخصصی بنکداران در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین اتحادیه بنکداران قم و شرکت شهرک‌های صنعتی استان منعقد و قرار شد بخشی از شهرک شهاب واقع در کیلومتر 5 اتوبان قم _ تهران به اعضای این اتحادیه واگذار شود و مقدمات ساخت شهرک فراهم و مجوز آن صادر شود.

صحفی ادامه داد: با این رویکرد اتحادیه ورود پیدا کرد و تعداد زیادی زمین به بنکداران واگذار کردیم که با استقبال خوبی هم از طرف اعضای اتحادیه مواجه شدیم ولی متأسفانه حدود سه سال از واگذاری زمین می‌گذرد و اقساط زمین‌ها هم تمام شد ولی مجوز ساخت صادر نشده است.

وی گفت: شاهد عدم هماهنگی بین ادارات مختلف قم و کارشکنی و ایجاد اخلال در انجام این پروژه بزرگ استانی هستیم درحالی‌که این پروژه می‌تواند سبب عدم تردد تریلی و کامیون در سطح شهر و تخلیه و بارگیری روزانه ده‌ها کامیون و کامیونت شود و با توجه به نقشه مهندسی شهرک و تأمین پارکینگ به تعداد کافی و سایر امکانات می‌تواند نمونه و الگو باشد.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم عنوان کرد: چنانچه شرکت شهرک‌های صنعتی قم به تعهدات خود عمل می‌کرد اکنون شاهد ساخت تعداد زیادی انبار بزرگ در شهرک و راه‌اندازی شهرک بنکداران قم بودیم، با توجه به افزایش قیمت ساخت‌ و ساز در چند سال گذشته همکاران ما متحمل خسارات زیادی شده‌اند و تاکنون هم پاسخ قانع‌کننده‌ای در مورد صدور مجوز ساخت از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی دریافت نکردیم.

صحفی ادامه داد: در جلسه با حضور سرمست استاندار محترم قم ایشان دستور پیگیری و رفع مشکلات را صادر کرد که امیدواریم با دستور ایشان گره باز شود و بتوانیم به‌زودی عملیات احداث سالن‌ها در شهرک بنکداران آغاز کنیم .

وی گفت: ساخت شهرک تخصصی بنکداران می‌تواند عامل مهمی در جهت توسعه کسب‌وکار و اشتغال‌زائی و حمایت از تولید و افزایش ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف باشد، باید در این حوزه اقدامات اساسی و حمایت‌های لازم از صاحبان مشاغل خورد و بنگاه‌های کوچک به عمل آید تا شاهد شکوفائی تولید و تجارت و بازرگانی و حوزه پخش و توزیع استان باشیم .

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم خاطرنشان کرد: اتحادیه بنکداران مواد غذائی قم آمادگی کامل خود را جهت پیگیری امور و احداث شهرک بنکداران و انتقال اعضای این اتحادیه به شهرک با همکاری و حمایت ادارات و سازمان‌های محترم استان قم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxcde.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما