کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از رفتن استاندار قم غافلگیر شدیم

خبرگزاری مهر , 10 تير 1391 ساعت 10:48

قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه ما هم غافلگیر شدیم و از اخبار شنیدیم که استاندار جدید اعلام شده است.


به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در گردهمایی فعالان اقتصادی قم‏، تثبیت مدیریت را یکی از مشکلات کشور دانست و گفت: متاسفانه در کشور ما به خصوص در دولت دهم تغییرات در سطح وزیران و مسوولان عالی کشور و حتی در سطح شهرداری گسترده است.

وی با بیان اینکه معرفی استاندار جدید قم در شرایط کنونی برای قم جالب نبود، گفت: تا پایان عمر دولت زمان زیادی نداریم و هر مدیری که وارد قم شود فرصت برنامه ریزی ندارد و این برای کشور و قم خسران است.

امیرآبادی تصریح کرد: دولت در این قضیه خطا کرد و مجمع نمایندگان مجلس استان موضع مخالفت خود را از این معرفی اعلام کرد و ما معتقدیم دولت در این زمینه اشتباه کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه دولت در این مسئله از اصل غافلگیری استفاده می‌کند و ما هم غافلگیر شدیم و از اخبار شنیدیم که استاندار جدید اعلام شده است.

وی گفت: قم ویژگی‌های خاص خودش را دارد و وقتی ما فراکسیون کریمه اهل بیت(ع) را مطرح کردیم بسیاری از نمایندگان معروف و رجال سیاسی کشور با عشق به قم که آبروی نظام جمهوری اسلامی است و کارکرد ملی و فراملی دارد در این فراکسیون عضو شدند که ریاست آن به حجت‌الاسلام مصباحی مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه سپرده شده است.

امیرآبادی تاکید کرد: ما به دنبال تثبیت مدیریت در قم بودیم و اینها مسائلی است که برای مجمع نمایندگان قم مهم است، برای اینکه سرمایه گذار جایی می‌رود که احساس کند مدیری که با او مذاکره می‌کند تثبیت مدیریتی دارد.

وی گفت: اگر بناست مدیری برای قم معرفی شود باید ویژگی‌های این استان در نظر گرفته شود و ما مطمئنا برای این انتخاب در آینده با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 7785

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7785/رفتن-استاندار-قم-غافلگیر-شدیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir