يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 77851
منبع : خبرگزاری فارس

صعود خبرنگاران ورزشي قم به فينال جام رسانه‌ها

قم نيوز : تيم فوتسال خبرنگاران ورزشي قم با صعود به فينال رقابت‌هاي سال 1398 جام رمضان فوتسال رسانه‌هاي قم براي كسب مقام قهرماني حريف دانشكده صدا و سيما شد.
صعود خبرنگاران ورزشي قم به فينال جام رسانه‌ها
صعود خبرنگاران ورزشي قم به فينال جام رسانه‌ها
به گزارش قم نیوز بازی‌های جذاب، حساس و البته پر حاشیه مرحله نیمه نهایی جام رمضان فوتسال رسانه‌ها در صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد و تیم‌های فوتسال خبرنگاران ورزشی قم و دانشکده صدا و سیما با پیروزی مقابل حریفان مجوز حضور در دیدار فینال را به دست آوردند.

در این بازی‌ها 6 تیم حضور داشتند و مسابقات گروه نخست با حضور تیم‌های دانشکده صدا و سیما، معاونت سیما و خبرگزاری صدا و سیما به انجام رسید، ضمن اینکه تیم‌های حراست، خبرنگاران ورزشی قم و تاسیسات در گروه دوم با یکدیگر رقابت کردند و از هر گروه دو تیم به نیمه نهایی رسیدند.

از گروه نخست تیم معاونت سیما به عنوان صدرنشین و دانشکده صدا و سیما به عنوان تیم دوم راهی نیمه نهایی شدند و از گروه دوم تیم‌های حراست صدا و سیما و خبرنگاران ورزشی قم بالا آمدند تا بازی‌های نیمه نهایی به شکل ضرب‌دری به انجام رسیده و تیم‌های پیروز راهی فینال شوند.

در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم‌های خبرنگاران ورزشی قم و معاونت سیما به مصاف یکدیگر رفتند، مسابقه‌ای که در آن خبرنگاران ورزشی قم در شب درخشش محمدجعفر عابدی کاپیتان مطرح خود با نتیجه نزدیک سه بر دو حریف را شکست داده و نخستین تیم فینالیست لقب گرفتند، ضمن اینکه در بازی دوم این مرحله تیم دانشکده صدا و سیما با نتیجه یک بر صفر از سد حراست عبور کرد.

با اعلام برنامه بازی‌های رده‌بندی و نهایی، از ساعت 22 دوشنبه شب 30 اردیبهشت ماه با قضاوت ابراهیم پازوکی و عباس غلامی ابتدا مسابقه رده‌بندی بین تیم‌های حراست و معاونت سیما برگزار می‌شود و سپس تیم‌های خبرنگاران ورزشی قم و دانشکده صدا و سیما برای کسب مقام قهرمانی از ساعت 23 رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdchz6nq.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما