کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور در ليگ آزادگان در هاله‌ای از ابهام

خبرگزاری فارس , 29 ارديبهشت 1398 ساعت 17:32

بازگشت مجدد تيمي از فوتبال استان قم به سطح اول رقابت‌هاي باشگاهي فوتبال ايران با وجود قول‌هاي مدير كل ورزش و جوانان در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته است.


به گزارش قم نیوز اسفند ماه سال قبل بود که موضوع حضور تیمی از فوتبال استان قم در سطح اول مسابقات باشگاهی فوتبال ایران و مشخصا رقابت‌های لیگ دسته دوم جام آزادگان توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مطرح شد اما گویا موانعی برای تحقق این مهم وجود دارد.

این در شرایطی است که رسول منعم مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان قم که در بازگرداندن مجدد پاس به رقابت‌های لیگ آزادگان تجربه موفقی از خود نشان داد، بارها حضور قم در لیگ آزادگان را مورد تاکید قرار داده ولی ظاهرا حضور تیمی از قم در فصل 99 – 1398 این مسابقات منتفی شده است.


جلسات بی‌نتیجه با اسپانسرها

اگر کمی به عقب برگردیم، در روز سی‌ام فروردین ماه سیدمهدی غیاثی پیشکسوت شناخته شده فوتبال و فوتسال استان قم که به عنوان عضو هیأت رئیسه هیأت فوتبال استان قم پیگیر ماجرای حضور نماینده قم در لیگ دسته دوم جام آزادگان بود، در صحبت‌هایی راجع به این موضوع گفت: چند اسپانسر با مدیر کل ورزش و جوانان جلساتی داشتند و باید دید در ادامه چه می‌شود، مدیر کل مصمم است این اتفاق رخ دهد و به نظر می‌رسد در این خصوص مشکلی وجود نداشته باشد.


طرح بازگشت قم به لیگ آزادگان در حضور رئیس فدراسیون

روز شانزدهم اردیبهشت ماه که مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان قم در حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان در سخنانی راجع به تیم لیگ دسته دومی قم اظهار کرد: پس از مجمع سالیانه هیأت فوتبال با دو اسپانسر صحبت کردیم، شرایط را به آنها گفتیم و همه چیز بررسی شد اما دیگر از آنها خبری نشد و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد!


اسپانسرهای فوتبال در تیم لیگ برتری فوتسال

این در حالی است که چند روز پیش از برگزاری مجمع سالیانه هیأت فوتبال قم، سیدمهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما شد و کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال قم نیز که حضور تیمی از قم در لیگ دسته دوم جام آزادگان را جزو ضرورت‌های حال حاضر فوتبال قم تشخیص نمی‌داد به هیأت مدیره تیم سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال پیوست.

در هر حال شنیده می‌شود که یک یا دو اسپانسری که از دوستان غیاثی هستند در این فصل سوهان را همراهی خواهند کرد و مبالغی به این تیم کمک می‌کنند تا بدین‌ترتیب حضور تیمی از فوتبال قم در لیگ دسته دوم فصل 99 – 1398 فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با این شرایط اتفاقی غیر ممکن باشد.


عدم اتحاد قمی‌ها برای حضور در لیگ آزادگان

نکته مهم و حائز اهمیت اینجا است که رسول منعم بعد از انتصاب خود به این عنوان در اسفند ماه سال گذشته، علاقه زیادی داشت که فوتبال قم همانند پاس همدان بار دیگر احیا شده و در سطح اول رقابت‌های باشگاهی ایران حضور یابد، اقدامی ارزشمند که منعم در همدان آن را اجرا کرده بود.

اما ظاهرا همان موانع و افرادی که زمینه‌ساز سقوط و نابودی صبای قم شده‌اند همچنان وجود مضرّشان در ورزش و فوتبال قم بزرگترین مانع برای تحقق خواسته قمی‌ها یعنی حضور تیمی از این استان در سطح اول رقابتهای باشگاهی فوتبال ایران است، ضمن اینکه اتحادی در بین مربیان، بازیکنان، مدیران و کارشناسان فوتبال قم دیده نشد که این مهم تحقق یابد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 77861

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77861/حضور-ليگ-آزادگان-هاله-ای-ابهام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir