کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور در مسابقات لیگ فوتسال 1 میلیارد تومان هزینه دارد

خبرگزاری تسنیم , 29 ارديبهشت 1398 ساعت 18:39

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما با بیان اینکه برای حضور در جمع تیم‌های بالای جدولی حداقل نیاز به بودجه یک‌ میلیاردی داریم گفت: در برخی پست‌ها باید وضعیت بازیکنان را به‌خوبی بررسی کرد و اگر مناسب نباشد از بازیکنان غیربومی استفاده می‌کنیم.


به گزارش قم نیوز سید مهدی غیاثی درباره آخرین وضعیت تیم لیگ برتری سوهان محمد سیما اظهار داشت: نخستین جلسه تمرینی این تیم روز گذشته به انجام رسید و بیشتر آشنایی و یک تست گیری از بازیکنان پایه‌ها بود تا بتوان از ظرفیت استان به‌طور کلی استفاده کرد.

سرمربی تیم سوهان محمد سیما قم افزود: اغلب بازیکنان در حال توپ زدن در مسابقات جام رمضان هستند و این مسئله به آمادگی بدنی آنها بسیار کمک می‌کند اما پس ماه مبارک رمضان تمرینات ما جدی‌تر می‌شود.

وی درباره جذب بازیکن برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال گفت: سعی داریم از تمام پتانسیل بومی استان قم بهره بگیریم اما در برخی پست‌ها باید وضعیت بازیکنان را به‌خوبی بررسی کرد و اگر مناسب نباشد از بازیکنان غیربومی استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی کادر فنی و سایر اعضا مشخص‌ شده و در حال برنامه‌ریزی جهت حضور پر قدرت در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور بوده که پس از ماه مبارک رمضان این تیم اردویی خارج استان را در پیش خواهد داشت تا از بدن‌سازی خوبی پیش از آغاز فصل داشته باشد.

غیاثی با اشاره به اینکه سوهان محمد سیما تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کشور است، عنوان کرد: برای حضور در جمع تیم‌های بالای جدولی حداقل نیاز به بودجه یک‌ میلیاردی داریم که بخش خصوصی به تنهایی نمی‌تواند آن را پرداخت کند و باید ادارات دولتی به یاری تیم آمده تا بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان بسیار زیادی از قم در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند که به علت رقم بالای قرارداد نمی‌توانیم آنها را به خدمت بگیریم، مطمئن باشید اگر آنها در قم بودند پتانسیل قهرمانی آسیا را نیز داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما درباره میانگین سنی بازیکنان این تیم، توضیح داد: 95 درصد بازیکنان ما زیر 25 سال هستند و این نشان‌دهنده یک آینده خوب برای فوتسال قم است، اما به شرطی که از آنها حمایت شود و تیم به حال خود رها نشود.

غیاثی در مورد هدف‌گذاری این باشگاه جهت حضور در بیست و یکمین دوره لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور، بیان کرد: بنابر تصمیماتی که در هیئت‌ مدیره باشگاه اتخاذ شده چشم‌انداز سه‌ ساله‌ای را برای این رشته ترسیم کرده‌ایم تا بتوانیم قهرمانی کشور را برای استان به ارمغان بیاوریم و سپس در مسابقات آسیایی ظاهر شویم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77864

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77864/حضور-مسابقات-لیگ-فوتسال-1-میلیارد-تومان-هزینه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir