يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : 77871
منبع : خبرگزاری فارس

پیگیری جدی مسوولان قم برای تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی

قم نيوز : قائم‌مقام شهردار قم بر پیگیری جدی مسوولان شهرداری و نمایندگان مجلس درخصوص پروژه شهید کاظمی تاکید کرد.
پیگیری جدی مسوولان قم برای تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی
پیگیری جدی مسوولان قم برای تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی امروز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه شهید کاظمی اظهار کرد: این پروژه قرارداد مشارکت با یک موسسه است که سهامداران مختلف دارد و در حال حاضر ورشکست شده و بانک مرکزی و دادستان کل کشور موضوع آن را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه در این پروژه ۱۴ طبقه پروانه صادر شده بود تصریح کرد:  با توجه به شرایط منطقه تصمیم گرفته شد که تراکم پروژه کاهش پیدا کند و در حال حاضر اقدامات اولیه صورت گرفته ولی پروانه صادر نشده است.

قائم‌مقام شهردار قم گفت: آخرین جلساتی که با دادستان کل کشور داشتیم به این نکته رسیدیم که اگر واقعا این شرایط وجود دارد و مشکلاتی در زمینه واگذاری‌ها است شهرداری آمادگی دارد که پروژه را با قیمت کارشناسی در حد طبقاتی که کاهش پیدا کرد با دغدغه علما، نمایندگان و مردم، خریداری کند؛ البته در خصوص مشارکت همچنان آمادگی وجود دارد.

وی پیگیری جدی مسوولان شهرداری و نمایندگان مجلس در خصوص پروژه شهید کاظمی را مورد توجه قرار داد و افزود: تفاهم و همدلی خوبی در مجموعه استان بین دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس وجود دارد و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها می‌شود که امیدواریم با این همدلی‌ها و پیگیری‌ها بروکراسی‌ها را کاهش داده و خدمات را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvoea.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما