دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 77896
منبع : خبرگزاری فارس

مستند سازی تجربیات مدیریت بحران در سیلاب‌ها

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به ضرورت تدوین و مستند سازی تجربیات مدیریت بحران در سیلاب‌ها اظهار کرد: مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی قم در کمک به استان‌های سیل زده چشمگیر بود.
مستند سازی تجربیات مدیریت بحران در سیلاب‌ها
مستند سازی تجربیات مدیریت بحران در سیلاب‌ها
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در آیین تجلیل از دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی فعال در کمک به استان‌های سیل زده کشور، اظهار کرد: اقشار و گروه‌های مختلف، فرای وظایف سازمانی و با همدلی برای امداد به سیل زدگان حاضر شدند.

وی با بیان نقش خیرین و ستاد‌های مردمی در انجام این حرکت عظیم، افزود: مردم همواره ثابت کرده‌اند برای کمک رسانی به هموطنان خود آماده اند.

استاندار قم با اشاره به بستر وقوع بلایای طبیعی و انسانی در کشور، ادامه داد: ایران طی سالیان متمادی با بحران درگیر بوده است و در این راه همدلی و تعامل همه نیروها منجر به گذر از بحران‌ها شده است.

وی برنامه ریزی و آمادگی همه جانبه را در راستای مقابله با حوادث غیرمترقبه از قبیل سیل و زلزله ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط موظف به تدوین و مستند سازی اقدامات صورت گرفته مدیریت بحران در سیلاب‌ها هستند .

سرمست وحدت و همراهی دستگاه‌های امدادی خدماتی و ستاد مدیریت بحران استان و نیز گروه‌های مردمی را قابل قبول خواند و ابراز کرد: خوشبختانه در قم شاهد دوران طلایی همدلی بین گروه‌های مختلف هستیم و با تعامل همه بخش‌ها، هم در جلوگیری از خسارات سیلاب در قم کارآمد بودیم و هم توانستیم به سایر استان‌های سیل زده یاری رسانیم.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcg379u.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما