دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 77909
منبع : خبرگزاری فارس

نمایندگان اصناف در شب‌های قدر بر بازار نظارت کامل داشته باشند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم گفت: نمایندگان اصناف در لیالی قدر به خوبی بازار را کنترل کنند تا نارضایتی از طرف زائرین وجود نداشته باشد.
نمایندگان اصناف در شب‌های قدر بر بازار نظارت کامل داشته باشند
نمایندگان اصناف در شب‌های قدر بر بازار نظارت کامل داشته باشند
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور در جلسه ستاد تسهیل زائرین و خدمات سفر که ظهر امروز در سالن امام جواد استانداری برگزار شد گفت: در ایام 14 و 15 خرداد باید برای پذیرایی یک‌ میلیون مهمان آماده باشیم بنابراین به عبارتی باید شهر را برای سه میلیون نفر مهیا کنیم.

وی یادآور شد: استان تهران بیشترین مسافر را در تمام‌ ایام دارد و استان‌های اصفهان و اراک در رده‌های بعدی هستند.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم تاکید کرد: نمایندگان اصناف در این‌ایام‌ باید به خوبی بازار را کنترل و بر آن نظارت داشته باشند تا نارضایتی از طرف زائرین وجود نداشته باشد.

عالی پور با اشاره به ترافیک سنگین ‌نیمه شعبان خاطرنشان کرد: مسئله حمل و نقل مسئله جدی است، ترافیکی که در نیمه شعبان در میدان ولیعصر اتفاق افتاد و سبب کدورت زائرین شد به خاطر پروژه عمرانی بود و مسئله زیرساخت اولیه استان برای حوزه گردشگری بسیار مهم است.

وی در ادامه اظهار داشت: هیات های مذهبی از ظرفیت خادم‌های افتخاری داخل و خارج استان و اداره راهنمایی و رانندگی از ظرفیت خوب بسیج استفاده نمایند، از کمک‌های مردمی و پتانسیل صدا و سیما نیز جهت تبلیغ و اطلاع رسانی غافل نشویم.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم تصریح کرد: استقرار نیروهای امدادی جهت کاستن اتفاقات احتمالی بسیار ضروری است، همچنین باید بر اساس آمار و اطلاعات تصمیم بگیریم چون وقتی آمار دارید قدرت تحلیل و تصمیم گیری دارید.

عالی پور در پایان خاطرنشان کرد: با سعه صدر، همکاری و اطلاع رسانی باعث هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌های لیالی قدر شویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb99bz.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما