دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 77911
منبع : خبرگزاری فارس

۱۰ بقعه ناحیه یک میزبان جشن میلاد امام حسن(ع) می‌شوند

قم نيوز : رئیس ناحیه یک اوقاف شهرستان قم گفت: ۱۰ بقعه شاخص این ناحیه برای برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نظر گرفته شده‌اند.
۱۰ بقعه ناحیه یک میزبان جشن میلاد امام حسن(ع) می‌شوند
۱۰ بقعه ناحیه یک میزبان جشن میلاد امام حسن(ع) می‌شوند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر طباطبائی ضمن تبریک فرا رسیدن خجسته میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار کرد: بر این اساس بقاع متبرکه شاخص استان قم، میزبان مراسم جشن و سرور خواهند بود.

وی افزود: در ناحیه یک اوقاف شهرستان قم نیز ۱۰ بقعه برای این منظور تدارک دیده شده‌اند.
رئیس اوقاف ناحیه یک قم با بیان اینکه از جمله بقاع شاخص این بخش می‌توان به حرم مطهر امامزادگان علی بن جعفر(ع)، سید علی(ع) و موسی مبرقع(ع) اشاره کرد گفت: در هر سه این بقاع، مراسم جشن و سرور در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) یعنی دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مسجد مقدس خضر نبی(ع) در جوار مسجد جمکران هم با توجه به استقبال زائران از برنامه‌های فرهنگی این مکان نورانی، دارای خیمه‌ معرفت با ۱۲ غرفه است که به مناسبت سالروز میلاد امام حسن(ع)، مراسم جشنی در قالب جنگ شادی را برگزار می‌کند.
طباطبائی خاطرنشان کرد: این جنگ شادی با حضور مبلغان روحانی اوقاف و خیل عظیم زائران و شهروندان برگزار می‌شود و دارای بخش‌های متنوع از جمله کودک و نوجوان، مسابقه و اجرای نمایش است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezo8f.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما