دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : 77914
منبع : خبرگزاری فارس

ستاره‌هاي دووميداني قم در ليگ طلايي

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: بهترين‌هاي حال حاضر دووميداني قم در تلاش براي كسب عناوين برتر سومین دوره رقابت‌های لیگ طلایی ايران اعزام مي‌شوند.
ستاره‌هاي دووميداني قم در ليگ طلايي
ستاره‌هاي دووميداني قم در ليگ طلايي
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز اظهار کرد: در روزهای اخیر همراه با تیم ملی دوومیدانی دانش‌آموزان ایران در کرواسی بودم ولی روند آماده‌سازی دوومیدانی‌کاران قم برای حضور در سومین دوره مسابقات لیگ طلایی کشور در سال 1398 را با همکاران در هیأت دوومیدانی پیگیری می‌کردم.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملکرد تیم ملی دوومیدانی دانش‌آموزان در مسابقات کرواسی خوب بود، اگر چه شایسته کسب مدال‌های بیشتری هم بودیم اما این مسابقات یک تجربه بسیار عالی برای استعدادهای دوومیدانی کشورمان بود تا ان‌شاءالله در میادین آسیایی و جهانی شاهد موفقیت‌های آنها باشیم.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم با اشاره به برگزاری مرحله نخست مسابقات لیگ طلایی در تهران، ابراز کرد: نخستین مرحله از سومین دوره مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی در سال 1398 هفته اول خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود و بهترین‌های حال حاضر دوومیدانی قم نیز در آن حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در هر دو بخش مردان و بانوان برنامه‌ریزی شده و با حضور دوومیدانی‌کاران منتخب و دعوت شده از استان‌های سراسر کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام می‌رسد، رقابت‌هایی که نفرات اول تا سوم آن از سوی فدراسیون جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

رضایی به رشته‌های این لیگ اشاره و بیان کرد: بر اساس بخشنامه فدراسیون دوومیدانی، این رقابت‌ها در رشته‌های 100 متر، 400 متر، 1500 متر، پنج هزار متر، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش طول، پرش سه‌گام، پرش ارتفاع، پرش با نیزه، 110 متر با مانع، 100 متر با مانع و 400 متر با مانع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آقایان دوومیدانی‌کار روز پنجشنبه نهم خرداد و بانوان شنبه یازدهم خرداد ماه رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند، در پایان اظهار کرد: به نفرات اول تا سوم هر رشته این مسابقات که موفق به ثبت رکوردهای حد نصاب شوند به ترتیب پنج، سه و دو میلیون ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkwnq.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما