کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن قهرماني خبرنگاران ورزشي قم در جام رسانه‌ها

خبرگزاری فارس , 31 ارديبهشت 1398 ساعت 15:34

تيم فوتسال خبرنگاران ورزشي قم با برپايي جشنواره گل مقابل دانشكده صدا و سيما موفق به كسب مقام قهرماني رقابت‌هاي فوتسال جام رمضان سال 1398 رسانه‌ها شد.


به گزارش قم نیوز خبرنگاران ورزشی قم بعد از قهرمانی سال 1396 برای دومین بار قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان رسانه‌ها را در صدا و سیما جشن گرفتند، ضمن اینکه این تیم یک عنوان نایب‌قهرمانی و یک مقام سومی این بازی‌ها را در کارنامه دارد و به قول ورزشی‌ها با دو قهرمانی، سال آینده با پیراهنی که دو ستاره روی آن نقش بسته در مسابقات حاضر می‌شوند.

 

8 گل زیبا در تقابل خبرنگاران و دانشجوها

در واقع پرونده رقابت‌های سال 1398 جام رمضان فوتسال رسانه‌ها در صدا و سیمای مرکز قم با نمایش زیباترین بازی این دوره بین تیم‌های فوتسال خبرنگاران ورزشی قم و دانشکده صدا و سیما بسته شد، مسابقه‌ای که هشت گل زیبا و دیدنی داشت و سهم خبرنگاران ورزشی قم 6 گل بود.

در این دیدار تیم خبرنگاران ورزشی قم با ترکیب محمدجعفر عابدی، عباس زارعی، محمدرضا جایروند، یاسر بیدگلی، حامد اسماعیلی، محسن امینی، علی عابدی و رضا جعفری مقابل حریف مدعی خود قرار گرفت و نیمه نخست را با نتیچه چهار بر یک برد، ضمن اینکه در نیمه دوم دو گل زد و یک گل دریافت کرد.

 

سنگین‌ترین شکست دانشکده‌ای‌ها

بازی با نظارت محمدمهدی حلوایی، مدیریت بهروز نیازمند و سوت دو چهره قدیمی ورزش صدا و سیما یعنی عباس غلامی و ابراهیم پازوکی در حضور مسوولان صدا و سیما و مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم آغاز شد، مسابقه‌ای که گل نخست آن با تیزهوشی عباس زارعی از روی یک ضربه آزاد برای خبرنگاران ورزشی زده شد و در ادامه محسن امینی، محمدجعفرعابدی و عباس زارعی (پنالتی) سه گل دیگر زدند تا در مقابل تک گل حریف، ‌نیمه نخست با حساب 4 بر 1 به سود ورزشی‌ها تمام شود.

در نیمه دوم این بازی تیم دانشکده صدا و سیما برای جبران نتیجه به آب و آتش زد اما آنها از ضد حملات و باز حساب شده تیم خبرنگاران ورزشی قم غافل شدند و از محسن امینی و محمدرضا جایروند دو گل دیگر دریافت کردند تا در مقابل تک گلی که در واپسین لحظات زدند، بازی را 6 بر 2 به تیم خبرنگاران ورزشی قم واگذار کرده و سنگین‌ترین باخت خود در ادوار مختلف این دوره از مسابقات را بپذیرند.

 

نمایش دلنشین بازیکن اسبق پرسپولیس

محمدجعفر عابدی بازیکن اسبق پرسپولیس قم و با سابقه‌ترین خبرنگار ورزشی در تیم خبرنگاران ورزشی به عنوان کاپیتان موثرترین بازیکن تیمش در این دوره بود، ضمن اینکه تکنیک مثالزدنی و نمایش هنرهای فوتسالی محسن امینی نگاه مسؤولان و تماشاگران بازی فینال را به خود معطوف کرده بود و امینی در مراسم پایانی مورد تحسین مسؤولان قرار گرفت.

 

قهرمانی ورزشی‌ها با خبرنگاران فارس

بهترین دروازه‌بان مسابقات علی عابدی بود که وی را از ارکان قهرمانی تیم خبرنگاران ورزشی قم می‌دانستند، ضمن اینکه عباس زارعی در نخستین همراهی تیم خبرنگاران ورزشی قم مهره تاثیرگذاری در ترکیب این تیم بود و محمدرضا جایروند به همراه حامد اسماعیلی بعد از قهرمانی سال 96 بار دیگر طعم قهرمانی در این رقابت‌ها را چشیدند، رضا جعفری و یاسر بیدگلی نیز به عنوان خبرنگاران خبرگزاری فارس از مهره‌های کلیدی تیمشان در این قهرمانی بودند.

 

تقدیر از بازی جوانمردانه فینالیست‌ها

نکته قابل توجه بازی فینال، نمایش اخلاق و بازی جوانمردانه از سوی هر دو تیم بود و هم تیم خبرنگاران ورزشی و هم تیم دانشکده صدا و سیما مورد تقدیر مسوولان برگزاری مسابقات قرار گرفتند، ضمن اینکه در مراسم پایانی با حضور مهدی متقیان مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم،‌ قائم‌مقام و مدیران صدا و سیما از تیم‌های اول تا چهارم یعنی خبرنگاران ورزشی قم، دانشکده صدا و سیما، حراست و معاونت سیمای قم تجلیل شد.

خبرنگاران ورزشی قم در حالی قهرمان سال 1398 شدند که در سال 1397 تیم دانشکده صدا و سیما با شکست حراست به مقام قهرمانی رسیده بود اما تیم خبرنگاران ورزشی قم در نیمه نهایی جام 97 با شکست در ضربات پنالتی از راهیابی به فینال بازمانده بود، به همین دلیل خبرنگاران ورزشی قم مصمم به جبران نتیجه سال گذشته و عبور از سد قهرمان دوره قبل برای اثبات قدرت خود بودند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 77942

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77942/جشن-قهرماني-خبرنگاران-ورزشي-قم-جام-رسانه-ها

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir