کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتباطات مردم با شهرداری تسهیل می‌شود

خبرگزاری فارس , 31 ارديبهشت 1398 ساعت 14:36

رئیس سازمان فاوا شهرداری قم گفت: به دنبال این هستیم که درگاه‌های ارتباطی شهرداری را از سیستم‌های الکترونیکی اینقدر تسهیل کنیم که مردم بتوانند درخواست‌های خود را به سهولت ثبت کرده و مراحل پیگیری را نیز نظارت کنند.


به گزارش قم نیوز کورش محمدحسینی امروز با بیان اینکه بخش‌هایی در شهرداری وجود دارد که از نظر تعدادی، شهروندان بیشتری با آنها در ارتباط هستند گفت: به عنوان مثال مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ یکی از بخش‌های پرمخاطب شهرداری است تا جایی که روزانه صدها و هزاران تماس با این سامانه برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: هرکدام از این تماس‌ها یک معضلی را در شهر به ما اطلاع می‌دهند که شامل مسائل خدمات شهری، مباحث ترافیکی و غیره است و به دنبال این هستیم که درگاه‌ها را از سیستم‌های الکترونیکی اینقدر تسهیل کنیم که مردم بتوانند درخواست‌ها را به سهولت ثبت کرده و مراحل پیگیری را نیز نظارت کنند.

محمدحسینی گفت: در خصوص موضوعاتی چون جمع‌آوری پسماندهای خشک یا مسائل فرهنگی و اجتماعی که مورد توجه مردم هم هست این برنامه‌ریزی را داریم تا بتوانیم ارتباط در این بخش‌ها را از طریق الکترونیکی برقرار کرده و تسهیل ارتباط شهروندی را داشته باشیم.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 77943

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77943/ارتباطات-مردم-شهرداری-تسهیل-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir