کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد معاون استاندار قم از حضور نمایندگان برخی ادارات در جلسات که اختیاری از خود ندارند

خبرگزاری تسنیم , 31 ارديبهشت 1398 ساعت 17:46

معاون استاندار قم با انتقاد از حضور نمایندگان برخی ادارات در جلسات استانداری که اختیاری از خود ندارند گفت: لازم است افرادی در جلسات استانداری حضور داشته باشند که مسئولیت بیشتری داشته باشند.


به گزارش قم نیوز هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ظهر امروز به ریاست بهرام سرمست استاندار و جمعی از مدیران استانی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

در این جلسه مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با تأکید بر پیگیری جدی مطالبات مردمی گفت: بی‌توجهی به این مطالبات جز نارضایتی و سرخوردگی تولیدکنندگان چیزی به دنبال ندارد.

وی با انتقاد از حضور نمایندگان برخی ادارات در جلسات استانداری که اختیاری از خود ندارند، تصریح کرد: چرا باید ادارات در جلسات رفع موانع و رونق تولید نمایندگانی را بفرستند که اختیاری از خود ندارند، لازم است افرادی در جلسات استانداری حضورداشته باشند که مسئولیت بیشتری داشته باشند.

در ادامه جلسه معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به راهبرد حفظ تولید و اشتغال واحدهای تولیدی اظهار داشت: با همفکری انجمن‌های تخصصی و دستگاه‌های دولتی اقدامات اجرایی لازم در دستور کار قرارگرفته است.

عبدالرضا شاملی افزود: تأمین مواد اولیه 220 واحد مصرف‌کننده واحد پلیمری و 45 واحد مصرف‌کننده واحد شیمیایی در استان قم به‌صورت جدی پیگیری و دنبال می‌شود، همچنین تأمین مواد اولیه حداقل 40 واحد صنایع غذایی با همکاری سازمان نظارتی و واحدهای غله در دستور کار قرارگرفته و در حال انجام است.

وی با اشاره به تأیید ثبت سفارش مواد اولیه 100 واحد تولیدی افزود: یک سری تولیدکننده‌ها به‌صورت مستقیم از بورس خریداری می‌کنند و حلقه‌های بعدی واحدهای پتروشیمی هستند که تأمین مواد اولیه برای کفش و دنپایی دارند که در این زمینه هم پیش‌بینی‌های لازم انجام‌گرفته است.

سپس حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم عنوان کرد: پروژه‌ها اکثراً ایجابی بوده و نیاز داریم در کمترین زمان شارژ بانکی کنیم تا پروژه‌ها را در اسرع وقت به پایان برسانیم خواهشمندیم بانک‌ها یک پرداختی داشته باشند و وام‌ها تخصیص یابد تا بتوانیم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

عباس پور میدانی رئیس جهاد کشاورزی استان قم نیز با بیان اینکه نهاده‌های موردنیاز استان ذرت و جو و سبوس بوده که بخشی از این نهاده‌ها تأمین‌شده است، گفت: در رابطه با حمل‌ونقل نهاده‌های دام و طیور در کشور با مشکل روبه‌رو هستیم که این مشکل بر استان قم نیز تأثیر خودش را می‌گذارد.

در پایان جلسه نیز محمود نوربخش رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم با تأکید بر اینکه باید در تسهیلات موردنیاز اشتغال بازنگری صورت بگیرد، عنوان کرد: حجم اعتبار، همان ده الی 20 درصد در مرحله اول است و درصورتی‌که نتوانیم این مبالغ را جذب نکنیم اعتبارات بعدی واریز نمی‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77950

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77950/انتقاد-معاون-استاندار-قم-حضور-نمایندگان-برخی-ادارات-جلسات-اختیاری-خود-ندارند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir