کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

110 طرح نیمه‌تمام صنعتی در قم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم , 31 ارديبهشت 1398 ساعت 21:21

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: ۱۱۰ طرح موجود سرمایه‌گذاری در سال جاری با سرمایه‌گذاری ۴۶۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۲۸۰ نفر در اولویت طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی بوده و به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به هفت راهبرد رونق تولید استان اظهار داشت: برنامه نخست درباره حفظ اشتغال و رونق تولید بوده که مربوط به تأمین مواد اولیه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: یک طرح مصوب صنعتی با مجموع 23 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت، 14 مورد واحد تولیدی با مجموع 786 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش و دو واحد تولیدی هم  که مربوط به بازسازی و نوسازی است در کمیته تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال موردبررسی قرارگرفته و به تصویب رسیده‌اند.

وی گفت: 110 طرح موجود سرمایه‌گذاری در سال جاری با سرمایه‌گذاری 460 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 1280 نفر در اولویت طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی بوده و به بهره‌برداری خواهند رسید.

سیجانی در ادامه با اشاره به تعداد واحدهای صنعتی استان قم عنوان کرد: 2300 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در قم وجود دارند که از این تعداد حدود 90 درصد مربوط به صنایع کوچک و متوسط است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تأکید بر بررسی اقدامات صورت گرفته درزمینهٔ رونق تولید در دوره‌های سه ماه ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی واحدهای تولیدی تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی است که در قم این مهم به عهده سازمان صمت و جهاد کشاورزی است.

وی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، تأمین اجتماعی و شرکت توزیع گاز استان چهار دستگاه برتر سال 97 درزمینهٔ رونق تولید هستند که امروز از آنان تجلیل به عمل می‌آید، همچنین برخی بانک‌ها نیز به‌عنوان بانک‌های عامل در زمینهٔ رونق تولید و ارائه تسهیلات در سال گذشته انتخاب‌ شده‌اند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77954

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77954/110-طرح-نیمه-تمام-صنعتی-قم-بهره-برداری-می-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir