کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خط و نشان استاندار قم با مدیران ‌بی‌نظم

خبرگزاری تسنیم , 31 ارديبهشت 1398 ساعت 16:59

استاندار قم با انتقاد از تأخیر مدیران در ورود به جلسات گفت: ۱۵ دقیقه بعد از شروع جلسات درب سالن باید بسته‌شده و از حضور دیرهنگام مدیران و مسئولان استانی جلوگیری شود زیرا انجام این کار سبب نظم بیشتر جلسه می‌شود.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تأکید بر ارائه پیشنهاد کاربردی و عملیاتی از سوی مدیران استانی برای حل مشکلات پیش روی تولید اظهار داشت: بانک‌ها می‌توانند بخشی از این راه‌کارها را در قالب گفت‌وگوهای بخش خصوصی و دولت بیاورند.

استاندار قم با اشاره به نقش بانک‌ها و فعالان اقتصادی در رونق تولید و ایجاد اشتغال افزود: بسیاری از موارد و موضوعات را فعالان اقتصادی می‌توانند در قالب شورای گفت‌وگو بخش خصوصی و دولت مطرح کنند تا درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شود همچنین ظرف زمانی یک هفته را برای استعلامات مصوب می‌کنیم که تمامی دستگاه‌ها ظرف یک هفته به استعلامات بانک‌ها پاسخ دهند.

وی در ادامه با انتقاد از تأخیر مدیران در ورود به جلسات گفت: 15 دقیقه بعد از شروع جلسات درب سالن باید بسته‌شده و از حضور دیرهنگام مدیران و مسئولان استانی جلوگیری  شود زیرا انجام این کار سبب نظم بیشتر جلسه می‌شود.

سرمست سپس با تأکید بر اینکه برگزاری جلسات رفع موانع و رونق تولید باید به لحاظ کمی و کیفی رشد داشته باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری که سال رونق تولید هست،‌ شاهد تحول کمی و کیفی جلسات از حیث نظم و ترتیب شرکت در جلسات و اختیارات کافی باشیم.

استاندار قم ادامه داد: باید راهبردهای رفع موانع تولید را که در ابتدای سال مصوب کرده‌ایم ازنظر پیشرفت فیزیکی و کاری در طول سال موردبحث و بررسی و رسیدگی قرار گیرد زیرا در هر جلسه بخشی از جلسه معطوف به ارائه گزارش از سوی ارگان‌های مربوطه است تا ببینیم چه میزان به اهداف نزدیک شده و چه قدر فاصله‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: مواردی که به جلسات رونق تولید می‌آید باید با نظر کارشناسی و آماده برای تصویب بیاید و از ورود مواردی که بدون آمادگی و پشتوانه کافی است باید جلوگیری شود.

سرمست در پایان با تأکید بر مشارکت بیشتر میراث فرهنگی در مباحث رونق تولید تصریح کرد: سهم استان در بخش تسهیلات بخش گردشگری مطلوب نیست و اگر این نقیصه جبران نشود باید مدیر مربوطه نسبت به مشکلات موجود پاسخگو باشد.

 انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77956

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77956/خط-نشان-استاندار-قم-مدیران-بی-نظم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir