کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرکز پایش تصویری قم افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم , 31 ارديبهشت 1398 ساعت 21:02

مدیرکل انتظامی استانداری قم از افتتاح مرکز پالایش تصویری کلانشهر قم خبر داد و گفت: خوشبختانه سیستم پایش تصویری که پیش‌ازاین در مرکز کنترل ترافیک ایجادشده بود، در حوزه معاونت سیاسی امنیتی، استانداری قم نیز ایجادشده و این مرکز امروز افتتاح شد.


به گزارش قم نیوز حسین امیری با اشاره به نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر قم اظهار داشت: شهرداری قم 70 درصد از دوربین‌های پلاک خوان و نظارتی که در کمیته پایش تصویری استان تصمیم‌گیری شده بود، نصب‌کرده است که به‌زودی به‌صورت 100 درصدی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به نیاز جدی استان قم در این زمینه تصریح کرد: با این اقدام ما از شرایط فقر نسبت به سایر نقاط کشور، در دوربین‌های پایش شهری و سیستم نرم‌افزاری و قابل‌کنترل، خارج شدیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم در مورد نقش و موارد استفاده از این دوربین‌ها توضیح داد: این دوربین‌ها هرکدام یک مسئولیت را به عهده‌دارند.  بخشی از آن‌ها پلاک خوان است، بخشی نظارتی و بخشی هم انتظامی است.

 امیری با اعلام این خبر از افتتاح مرکز پایش تصویر استانداری قم خبر داد و گفت: خوشبختانه سیستم پایش تصویری که پیش‌ازاین در مرکز کنترل ترافیک ایجادشده بود، در حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم نیز ایجادشده و این مرکز امروز افتتاح شد.

وی با خاطرنشان کردنِ نقش و اهمیت جامعه آماری و اطلاعات مستند و لحظه‌ای که این فناوری در اختیار مدیران و مسئولان استان قرار می‌دهد، افزود: امیدواریم با پایش تصویری کلانشهر قم بتوانیم در ایجاد نظم و امنیت و آرامش بیشتر شهروندان، بیش از گذشته گام برداریم و تخلفات و جرائم اطلاعات احتمالی را به‌صورت رصد لحظه‌ای کنترل کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77961

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77961/مرکز-پایش-تصویری-قم-افتتاح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir