کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکریم و نیکی به پدر و مادر مورد تاکید اسلام است

خبرگزاری تسنیم , 1 خرداد 1398 ساعت 3:52

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به آیه ۲۳ سوره اسراء گفت: به پدر و مادر نیکی کنید،هرگاه تا تو زنده هستی هر دو یا یکی از آن دو سالخورده شوند، آنان را میازار و به درشتی خطاب مکن و با آنان به اکرام سخن بگو.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ حبیب رضا ارزانی در مراسم جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان که در شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد،اظهار داشت: احترام به پدر و مادر یکی از موضوعاتی است که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشت.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آیه 23 سوره اسراء افزود: به پدر و مادر نیکی کنید،هرگاه تا تو زنده هستی هر دو یا یکی از آن دو سالخورده شوند، آنان را میازار و به درشتی خطاب مکن و با آنان به اکرام سخن بگو.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: آستان مقدس حضرت معصومه(س)مکان بسیار مقدسی است و ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند است که خداوند دعاهای مؤمنان را در این ماه مستجاب می‌کند.


ارزانی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سید بن طاووس(ره) یکی از علمای بزرگ اسلام گفت: شما امسال به سن تکلیف رسیدید و کارهای خوب شما در کارنامه عمل شما ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لوح سفیدی برای هر یک از شما وجود دارد که کارهای خوب شما ازجمله نماز، روزه، کمک به دیگران و غیره و همچنین کارهای بد در این لوح ثبت می‌شوند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77962

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77962/تکریم-نیکی-پدر-مادر-مورد-تاکید-اسلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir