کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احتمال قطع مقطعی برق در فصل تابستان

خبرگزاری فارس , 1 خرداد 1398 ساعت 2:54

استاندار قم با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان گفت: احتمال قطعی برق در بعضی از روزها وجود دارد که این مسئله هم برای مردم و هم تولیدکنندگان مهم است.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست سه شنبه شب در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل تابستان و احتمال قطعی برق در پاره ای از اوقات، مسئله برق هم برای مردم و هم تولیدکنندگان بسیار مهم تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: پیشاپیش باید پیگیری‌های لازم با وزارت نیرو انجام شود تا ظرفیت لازم برای تامین برق در استان و شهرک‌های صنعتی به ویژه شکوهیه و محمودآباد ایجاد شود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش‌ها برای به حداقل رساندن قطعی برق صورت پذیرد، بیان کرد: برای حل و فصل مباحثی که امروز در قالب گفت و گوی دولت، اتاق بازرگانی و بخش خصوصی مطرح شد یک نشست با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی و اداره برق برگزار شود.

وی با بیان اینکه پیشنهادها در دو سطح مطرح می‌‌شوند گفت: در یک سطح در رفتار و اصلاح رویه‌هایی که برق منطقه ای می‌تواند از اختیارات خود استفاده کند، حداکثر مساعدت و اصلاح رویه را داشته باشد که حتما این اقدامات باید صورت بگیرد و همچنین پیشنهادهای عملیاتی اعضای اتاق بازرگانی را هم مد نظر قرار دهد.

 سرمست خاطر نشان کرد: بخش دوم‌ پیشنهاد‌ها برای اصلاح قوانین در حد وزارتخانه و دولت مطرح می شوند که این پیشنهادها تا هفته آینده دسته بندی، مشخص و سپس ارائه شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77963

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77963/احتمال-قطع-مقطعی-برق-فصل-تابستان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir