چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۵۸
کد مطلب : 77965
منبع : خبرگزاری فارس

شهرک‌های صنعتی نیازمند برق پایدار هستند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور استاندار قم گفت: تامین برق کافی برای شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی بسیار مهم است و اگر زیرساخت لازم ایجاد نگردد واحدهای تولیدی با مشکل مواجه خواهند شد.
شهرک‌های صنعتی نیازمند برق پایدار هستند
شهرک‌های صنعتی نیازمند برق پایدار هستند
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی سه شنبه شب در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی که به ریاست استاندار قم در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید ملی نامگذاری کردند، رونق شهرک‌ها و کارگاه‌های تولیدی بسیار حائز اهمیت است.

وی وجود برق کافی و تسهیلات برق رسانی برای شهرک‌های تولیدی را مهم عنوان کرد و گفت: اگر برای برق زیرساخت مناسب و کافی نداشته باشیم واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای جدید در زمینه استقرار با مشکل جدی مواجه می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم خاطرنشان کرد: با مکاتباتی که با شرکت برق منطقه ای استان تهران انجام شد برای شهرک‌های شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر و ICT مبلغ ۳۷۷میلیارد تومان برای احداث پست برآورد شده است.

بهشتی تصریح کرد: متاسفانه شرکت سهامی برق منطقه ای تامین اعتبار را به عهده استان قم گذاشته است در حالی که بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، برق منطقه‌ای باید تامین زیرساخت برق استان را انجام  دهد و زمین برای احداث پست از مدت‌ها قبل تامین شده اما اقداماتی از جانب این شرکت صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: اگر برق لازم برای شهرک‌ها تامین‌ نگردد قطعا در زمینه تولید دچار ضرر و زیان فراوان خواهند شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkn05.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما