چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 77971
منبع : خبرگزاری فارس

یکپارچه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری شهرداری توسط شرکت های بومی قم

قم نيوز : رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم از یکپارچه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری شهرداری توسط شرکت های بومی قم خبر داد.
یکپارچه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری شهرداری توسط شرکت های بومی قم
یکپارچه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری شهرداری توسط شرکت های بومی قم
به گزارش قم نیوز همایون یزدان‌پناه اظهار کرد: برای اینکه خدمات در شهر یکپارچه شود با پیشنهاد شهردار قم ستاد شهر هوشمند به عنوان ستاد هماهنگ‌کننده در ابتدا بین معاونت‌های شهرداری برای یکپارچه‌سازی سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند و سپس بین نهادهای بیرونی شهرداری با شهرداری عمل کرده و راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: البته درست است که سازمان فاوا نقش اجرایی را بر عهده دارد اما به همین خاطر نقش اجرایی از مباحث تعاملی فاصله گرفته و نمی‌تواند در این زمینه فعال کار کند.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم تصریح کرد: ستاد این نقش را به عهده دارد که نیازهای نهادهای زیرمجموعه شهرداری را مطرح کند چراکه عضو هیات مدیره سازمان فاوا نیز هست؛ در خارج از شهرداری نیز با دستگاه‌های مرتبط با شهرداری نقش هماهنگ‌کننده خواهد داشت و آنها را برای هوشمندسازی خدمات ترغیب کرده و در این زمینه بسترهای مختلف خدماتی را در اختیار آنها خواهیم گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه کارها در ستاد شروع شده و چند کار زیرساختی و نرم‌افزاری هم سفارش دادیم که برای شهرداری و شهر ایجاد شود که نقش آنها یکپارچه سازی سامانه‌های نرم‌افزاری است گفت: بیش از یک سال است که در خصوص یکپارچه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری توسط شرکت های بومی قم کار شده و ابتدا پس از تکمیل روند طراحی سامانه‌های شهرداری را به آنها متصل خواهیم کرد و سپس آن را بسط خواهیم داد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdca6on0.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما