کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورزشگاه يادگار امام (ره) قم ميزبان فينال جام حذفی فوتبال ايران

خبرگزاری فارس , 1 خرداد 1398 ساعت 16:27

ديدار نهايی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های كشور برای تعيين نماينده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا، به ميزبانی ورزشگاه يادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز بعد از منتفی شدن برگزاری دیدار فینال فصل 98 – 1397 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در خرمشهر و اعتراض تیم‌های حاضر در مرحله پایانی این دوره به تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی فینال در مشهد مقدس، بحث تعیین میزبان جدید برای برگزاری این بازی در سازمان لیگ مطرح شد.

انتخاب ورزشگاه فینال جام حذفی دغدغه جدید سازمان لیگ

سازمان لیگ فوتبال ایران که این روزها درگیر مباحث مرتبط با بازی نیمه‌نهایی جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان است، دغدغه مکان برگزاری بازی فینال جام حذفی را نیز دارد، به همین دلیل موضوع انتخاب یک ورزشگاه جدید برای برگزاری این مسابقه حساس در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

اعزام نمایندگان سازمان لیگ به قم و کرمانشاه

در راستای انتخاب یک ورزشگاه جدید برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی، فدراسیون فوتبال یک نماینده به استان کرمانشاه اعزام کرد تا از ورزشگاه این شهر بازدید کند، ضمن اینکه دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیز شخصا به قم آمد تا وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) قم را مورد بررسی قرار دهد، با توجه به اینکه کرمانشاه بعد از سقوط چند سال قبل تیم شیرین‌فراز سابقه میزبانی از بازی‌های مهم لیگ برتر به ویژه میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا را نداشته و مورد بازدید ناظران AFC نیز قرار نگرفته، شانس قم برای میزبانی جام حذفی بالاتر به نظر می‌رسد.

بازدید دبیر سازمان لیگ از ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

خبرنگار فارس برای قرار گرفتن در جریان جزیئات حضور دبیر سازمان لیگ در قم، به سراغ مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم رفت؛ توحید محمدی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: محمدرضا کشوری‌فرد که سابقه مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم را دارد و هم اکنون دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران است، با توجه به شناخت کامل از ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، شرایط این ورزشگاه به ویژه چمن با کیفیت آن را بهترین مکان برای برگزاری فینال جام حذفی توصیف کرد.

محمدی: امکانات و چمن بسیار عالی برای میزبانی فینال داریم

وی خاطرنشان کرد: ما تجربه 9 فصل متوالی میزبانی بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران را داریم، دو دوره مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در این ورزشگاه برگزار شده و با وجود اینکه در دو سال اخیر به دلیل انحلال صبا هیچ مسابقه‌ای در این ورزشگاه برگزار نشده، اما تمام اصول حرفه‌ای نگهداری از ورزشگاه رعایت شده و هم اکنون هم امکانات و هم چمن بسیار عالی برای میزبانی از دیدار فینال جام حذفی دارد.

قهرمان جام حذفی نماینده ایران در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا

گفتنی است، مسابقه فینال فصل 98 – 1397 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران روز 12 خرداد ماه بین داماش گیلان و برنده بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران برگزار می‌شود و تیم قهرمان به شکل مستقیم سهمیه فوتبال ایران در فصل 2020 لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 77990

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77990/ورزشگاه-يادگار-امام-ره-قم-ميزبان-فينال-جام-حذفی-فوتبال-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir