کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رقابت كشتي‌گيران قم در اوزان المپيكي

خبرگزاری فارس , 2 خرداد 1398 ساعت 13:15

رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: كشتي‌گيران قم از روز شنبه در اوزان المپيكي رقابت‌هاي بين‌المللي جام تورلیخانوف قزاقستان برابر حريفان خود به روي تشك مي‌روند.


به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار کرد: تمام اعزام‌های تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران به میادین برون‌مرزی امسال و سال آینده از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در سال منتهی به بزرگترین رویداد ورزشی سال 2020 یعنی بازی‌های المپیک توکیو قرار داریم.

وی ادامه داد: برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد که از بین چند کشتی‌گیری که در چند سال اخیر همواره در سطح اول کشتی ایران و در ترکیب تیم‌های ملی بوده‌اند، حداقل یک سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کنیم، بنابراین امیدوارم کشتی‌گیران ما این مهم را به خوبی درک کرده و در اوج آمادگی خود را نگه دارند.

رئیس هیأت کشتی استان قم در ادامه از اعزام دو کشتی‌گیر قم به یک رقابت بین‌المللی با اوزان المپیکی خبر داد و افزود: علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی دو تن از بهترین‌های چند سال اخیر کشتی قم هستند که بعد از عضویت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران، اکنون اردونشین تیم ملی بزرگسالان هستند.

وی خاطرنشان کرد: نجاتی و رضایی اعضای تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در راه اعزام به رقابت‌های بین‌المللی جام تورلیخانوف در کشور قزاقستان هستند، تیمی که بامداد امروز اعزام شد و از روز شنبه چهارم خرداد ماه در 6 وزن المپیکی با حریفان خود برای کسب بهترین نتیجه رقابت می‌کند.

وزیری بیان کرد: اوزان 60، 67، 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم 6 وزن المپیکی هستند که علیرضا نجاتی در 60 کیلوگرم و محمدجواد رضایی در 67 کیلوگرم عضو تیم ملی هستند و در شهر آلماتی قزاقستان روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه برای کسب مدال برابر حریفان خود به روی تشک خواهند رفت.

وی در پایان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی مسؤولان برگزاری این مسابقات، رقابت‌های مقدماتی تا زمان مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدار فینال هر وزن روز شنبه چهارم خرداد ماه به انجام می‌رسد، ضمن اینکه پیکارهای شانس مجدد، رده‌بندی و فینال روز یکشنبه پنجم خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 113


کد مطلب: 78020

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78020/رقابت-كشتي-گيران-قم-اوزان-المپيكي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir