کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مناطق هشتگانه قم به مناسبت شهادت امام علی(ع) سیاهپوش می‌شود

خبرگزاری فارس , 2 خرداد 1398 ساعت 16:23

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم گفت: همزمان با شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) مناطق هشتگانه قم به صورت ویژه و با رویکرد پوششی سیاهپوش می‌شوند.


به گزارش قم نیوز سیدمحسن میرهادی اظهار کرد: در شب‌های قدر ستادهای خدمات رسانی مناطق هشتگانه با محوریت هسته مرکزی شهر یعنی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و شهدای کوه خضر(ع) فعال هستند.
وی اضافه کرد: اقدامات خدماتی از جمله آماده‌سازی فضای برگزاری مراسم، خدمات نظافتی، شست‌وشو، جمع‌آوری پسماند و بکارگیری ماشین‌آلات مکانیزه از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای لیالی قدر به منظور تأمین رفاه شهروندان است.
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم ادامه داد: موضوع مهم دیگری که بخش امور خدمات شهری شهرداری همزمان با شب‌های قدر انجام می‌دهد سیاهپوش کردن مناطق هشتگانه به صورت ویژه و با رویکرد پوششی است که در نقاط مختلف شهری صورت می‌گیرد.
میرهادی بیان کرد: نیروها و پرسنل‌های خدمات شهری قم در شب‌های قدر در سطح شهر از جمله در هسته مرکزی شهر به صورت آماده باش قرار دارند و به ارائه خدمت به شهروندان می‌پردازند.
وی عنوان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نصب داربست به منظور هدایت دسته‌های هیأت‌های مذهبی در میدان امام خمینی(ره) و چند نقطه دیگر از دیگر اقدامات معاونت امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم در شب‌های قدر است.
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم افزود: اداره پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری به منظور جمع آوری متکدیان در شب‌های قدر فعالیت ویژه‌ای دارد.
میرهادی خاطرنشان کرد: سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری نیز تدابیر لازم را به منظور سهولت در جا به جایی شهروندان اندیشیده و دستورالعمل‌های لازم را به همین منظور ابلاغ کرده است.
 
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 78026

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78026/مناطق-هشتگانه-قم-مناسبت-شهادت-امام-علی-ع-سیاهپوش-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir