کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمادگی پارکینگ‌های سطح شهر برای پذیرش خودروها در شب‌های قدر

خبرگزاری فارس , 2 خرداد 1398 ساعت 17:01

معاون شهردار قم گفت: پارکینگ‌های اطراف حرم، اطراف مسجد مقدس جمکران و سایر مکان‌های پرتجمع در شب‌های قدر آماده پذیرش خودروهای شهروندان هستند.


به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان اظهار کرد: جلسات متعددی با حضور دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف شهرداری به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان قم در شب‌های قدر برگزار شده است و مجموعه اقدامات گسترده‌ای در این راستا صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل، تاکسیرانی و اتوبوسرانی آمادگی‌های لازم در سطح شهر برای انتقال شهروندان به مراسمات لیالی قدر با محوریت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مصلی قدس، مسجد خضر(ع)، گلزار شهدا، امامزاده ابراهیم (ع) و سید معصوم(ع) و ... صورت گرفته است.
معاون شهردار قم اضافه کرد: در شب‌های قدر هم اتوبوس‌های شهری و هم تاکسی‌های سواری برای نظم‌دهی بیشتر اقدام به جا به جایی شهروندان برای رسیدن به مراسمات و بازگشت از مراسمات می‌کنند.
ذاکریان در ادامه با اشاره به آمادگی پارکینگ‌های سطح شهر برای استقرار موتورسیکلت‌ها و خودروهای شهروندان در شب‌های قدر اذعان کرد: پارکینگ‌های اطراف حرم، اطراف مسجد مقدس جمکران و سایر مکان‌های پرتجمع در شب‌های قدر آماده پذیرش خودروهای شهروندان هستند و برای پارک موتورسیکلت‌ها نیز مکان‌های مشخصی در نظر گرفته شده است و از مردم خواهشمندیم موتورهای خود را در مکان‌های در نظر گرفته شده پارک کنند تا ترافیک روان شود.
وی بیان کرد: چون بعد از اتمام مراسم‌ شب‌ قدر شهروندان قصد بازگشت سریع به منزل برای خوردن سحری دارند تصمیم بر این است هزینه پارک خودروها در پارکینگ‌ها هنگام ورود آن‌ها به پارکینگ دریافت شود تا موقع خروج از پارکینگ ترافیک ایجاد نشود و شهروندان بتواند به راحتی و سرعت از پارکینگ خارج شده به منزل بازگردند.
 
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 78027

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78027/آمادگی-پارکینگ-های-سطح-شهر-پذیرش-خودروها-شب-های-قدر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir