پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 78030
منبع : خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی انتظامی قم: با خودروهای مزاحم نوامیس برخورد قانونی می‌شود

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی قم گفت: برای مقابله با خودروهایی که برای نوامیس ایجاد مزاحمت می‌کنند اقداماتی انجام‌ شده و در زمینهٔ مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی حرکتی جدیدی آغاز شده است.
فرمانده نیروی انتظامی قم: با خودروهای مزاحم نوامیس برخورد قانونی می‌شود
فرمانده نیروی انتظامی قم: با خودروهای مزاحم نوامیس برخورد قانونی می‌شود
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت امنیت استان وضعیت مطلوبی است، استان قم در زمینهٔ مقابله با جرائم سایبری رتبه دوم وسوم را دارد.

وی افزود:در زمینهٔ موضوعات اجتماعی نظیر ناهنجاری اجتماعی طرح «ناظر یک» با همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی انجام می‌شود و در جامعه مؤثر واقع‌ شده است.

فرمانده نیروی انتظامی قم بیان کرد: در زمینهٔ مبارزه با مواد مخدر که یکی از دغدغه‌های مردم است امسال روند کار سمت‌ و سوی مقابله با مواد مخدر به‌سوی محلات رفته است.

آقاخان ادامه داد: برخورد با معتادان خرده‌فروش و توزیع‌کنندگان مورد تأکید است و در این زمینه طرح‌هایی انجام‌ شده و شناسایی‌های صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در زمینهٔ کانون‌های جرم فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و با هماهنگی دستگاه‌های قضایی، عملیاتی انجام می‌شود و همچنین برای مقابله با خودروهایی که برای نوامیس ایجاد مزاحمت می‌کنند اقداماتی انجام‌ شده و حرکتی جدید در قم در زمینهٔ مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی شروع‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی قم عنوان کرد: موضوع جرم اولی‌ها مربوط به کانون خانواده‌ها است، متأسفانه برخی خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود بی‌توجه هستند و در زمینهٔ موضوعات فرهنگی باید کار بیشتری شود چون آسیب‌ها را برای مردم بیان نکردیم و باید چهره به چهره گفته شود و در مراکز علمی و فرهنگی این موضوعات تبیین شود.

آقاخان بیان کرد: در کلان کار باید اقدامات فرهنگی انجام شود و کار قضایی و بگیر و ببند جواب نمی‌دهد، جرائمی که انجام می‌شود بیشتر در موضوعات اجتماعی است و باید با اقدامات فرهنگی برطرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جرائم در پردیسان زیاد است چند جلسه با مسئولان این منطقه برگزار کردیم و سال گذشته پایگاه آگاهی دائر و یک کلانتری در این پردیسان اضافه شد و قرار شده است که پایگاه پلیس فتا در پردیسان فعال شود.

فرمانده نیروی انتظامی قم عنوان کرد: ترویج موضوعات فرهنگی در پردیسان مورد تأکید است و مطمئن هستم با اقدامی که توسط امام‌ جمعه منطقه شروع‌ شده آینده خوبی در این منطقه وجود دارد.

آقاخان تأکید کرد: با توجه به وجود عناصر فرهنگی و طلاب در پردیسان، می‌توان از ظرفیت این عزیزان در راستای ترویج موضوعات فرهنگی اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 4 کلانتری 13، 14 و 16 و کلانتری فرماندهی حضرت معصومه(س) افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvvnq.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما