کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اردوي تداركاتي جودوكاران قم براي قهرماني ايران

خبرگزاری فارس , 3 خرداد 1398 ساعت 9:00

رئيس هیأت جودو، جوجيتسو، كوراش و دفاع شخصي استان قم از تشكيل اردوي آماده‌سازي تيم جودو جوانان قم براي قهرماني كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز مجید متقی اظهار کرد: جودو قم در بخش‌های آقایان و بانوان با بهره‌گیری از همکاری و تعامل بخش‌ها و کومیته‌های زیر مجموعه خود و همچنین دانش و تجربه مربیان توانمند این هیات، مسیر موفقی را در پیش گرفته و آینده درخشانی خواهد داشت.

وی با اشاره به پیشرفت جودو قم در بخش بانوان، اضافه کرد: زحمات و تلاش‌های همکارانم در بخش بانوان به واسطه تحول در جودو زنان قم قابل تقدیر است، ضمن اینکه اخیرا خانم سیما شاهزاده نایب‌رئیس بانوان هیأت با حضور در  جلسه تخصصی طرح درس و طراحی تمرین ویژه استعدادیابی یک گام دیگر برای تقویت جودو بانوان برداشته است.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان قم از آغاز اردوی تمرینی و آماده‌سازی تیم جودو جوانان قم  خبر داد و ابراز کرد: این اردو از هفته جاری به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم استارت زده شد و از بین نفرات حاضر در این اردو ترکیب تیم اعزامی قم به پیکارهای قهرمانی کشور مشخص می‌شود.

وی همچنین به تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم جودو نونهالان قم اشاره و بیان کرد: این اردو در آکادمی جودو و زیر نظر استاد یوسف فرج‌اللهی و محسن قاسم‌لو آغاز شده، ضمن اینکه آقایان ایمانی و معصومیان نمایندگان کمیته فنی قم در مسابقات جودو انتخابی درون اردویی تیم‌های نونهالان و نوجوانان هستند.

وی از برگزاری رقابت‌های جام رمضان در آکادمی جودو نیز خبر داد و یاد آور شد: این مسابقات جنبه انتخابی داشت تا بهترین‌ها به اردوی اصلی تیم منتخب هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع قم دعوت شده و زیر نظر مربیان خود از هر نظر مهیای حضور موفق در مسابقات سال 1398 قهرمانی کشور شوند.

انتهای پیام / 113


کد مطلب: 78045

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78045/اردوي-تداركاتي-جودوكاران-قم-براي-قهرماني-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir