قم نيوز : امام جمعه قم با اشاره به اینکه دیگر اعمال عبادی بدون محبت اهل بیت(ع) ارزشی ندارد گفت: باید ارتباط خودمان را با اهل بیت عمل کنیم و نمونه ای از این برقرار ارتباط عمل به سیره ایشان است.
آیت الله سعیدی: اعمال عبادی بدون محبت اهل بیت(ع) ارزشی ندارد/حمایت کریمانه از سیل زدگان فراموش نشود
آیت الله سعیدی: اعمال عبادی بدون محبت اهل بیت(ع) ارزشی ندارد/حمایت کریمانه از سیل زدگان فراموش نشود
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد سعیدی در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: توبه از گناه واجب شرعی همانند دیگر واجبات است.

وی با اشاره به اینکه وجوب توبه آنی و فوری است، اظهار کرد: برخی از واجبات فرصت دارند مانند نماز و روزه ولی برخی از واجبات فوری است و توبه نیز از همین دست واجبات است.

امام جمعه قم در ادامه از دیگر شرایط توبه را تصمیم شخص گناه کننده بر پرهیز از تکرار گناه دانست و یادآور شد: در شب های احیای ماه مبارک رمضان خداوند بر ما منت گذاشته و با نام اهل بیت(ع) ما را همراه کرده است و باید بدانیم که بدون اهل بیت(ع) به جایی نمی رسیم.

وی با اشاره به اینکه دیگر اعمال عبادی بدون محبت اهل بیت(ع) ارزشی ندارد گفت: باید ارتباط خودمان را با اهل بیت عمل کنیم و نمونه ای از این برقرار ارتباط عمل به سیره ایشان است.

سعیدی با اشاره به حادثه سیل اخیر و گرفتار شدن جمعی از هموطنان تصریح کرد: باید کریمانه نسبت به سیل زدگان اهتمام داشته باشیم و این امری است که حضرت علی(ع) از ما انتظار دارند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdsz05.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما