شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 78072
منبع : خبرگزاری فارس

2 ميزباني قم از فوتسال باشگاه‌هاي ايران

قم نيوز : سازمان ليگ فوتسال ايران شهر قم را به عنوان ميزبان ديدارهاي دور رفت از مرحله گروهي فصل جديد ليگ برتر فوتسال نوجوانان و دور برگشت ليگ برتر جوانان باشگاه‌هاي كشور انتخاب كرد.
2 ميزباني قم از فوتسال باشگاه‌هاي ايران
2 ميزباني قم از فوتسال باشگاه‌هاي ايران
به گزارش قم نیوز سال‌های زیادی است که بازی‌های لیگ رده‌های سنی پایه فوتسال باشگاه‌های کشور در دسته‌های مختلف برگزار می‌شود و یکی از استان‌های همیشه حاضر در این بازی‌ها، استان قم است که نمایندگان پرقدرت و آماده‌ای را اعزام کرده و موفقیت‌های متعددی نیز کسب کرده است.

قم به واسطه اینکه از دهه 1370 در سطح اول رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران حضور دارد و از سال 1385 نیز در سطح استان اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ‌های استانی این رشته کرده، همواره یکی از استان‌های بازیکن‌ساز در این رشته بوده و استعدادهای زیادی را به فوتسال ایران معرفی کرده است.

امسال تیم فوتسال محمد سیما نماینده قم در فصل 1398 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور است و این تیم با تصمیم سازمان لیگ فوتسال ایران میزبان دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی بازی‌ها شده است، رقابت‌هایی که نماینده قم متشکل از بهترین‌های این رده سنی قصد حضور و ادعای قهرمانی آن را دارد.

تیم فوتسال محمد سیما قم در این مرحله با تیم‌های نوجوانان صنایع گیتی‌پسند اصفهان، شهرداری ساوه، شهرداری رشت، فدک‌الزهرا مشهد و گیتی‌پسند مشهد هم‌گروه است، در حالی که بازی‌های مرحله نخست این دوره از سوم تیر ماه آغاز می‌شود و مسابقات دور برگشت از ۲۴ تیر به انجام می‌رسد.

بلافاصله بعد از مشخص شدن میزبان و گروه‌بندی لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور، قرعه‌کشی بازی‌های لیگ برتر فوتسال جوانان ایران نیز انجام شد و بدین‌ترتیب حریفان تیم محمد سیما که در این رده سنی نیز نماینده قم در فصل جدید لیگ برتر جوانان به شمار می‌رود، مشخص شدند.

تیم محمد سیمای قم در گروه سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان ایران با تیم‌های منصوری شاد کاشان، یاران جوان بندرعباس، شهرداری رشت، شهروند ساری و مقاومت شهرکرد رقابت می‌کند، در شرایطی که این مسابقات در سه گروه 6 تیمی برگزار می‌شود و طبق برنامه سازمان لیگ دیدارهای دور رفت از شنبه ۲۹ تیر در ساری به انجام می‌رسد و قم میزبان دو برگشت است.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcdxz05.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما