شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 78093
منبع : خبرگزاری مهر
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

هدف دشمنان محدود کردن توانمندی‌های دفاعی کشور است

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا توانمندی‌های دفاعی کشور را محدود کنند که باید در برابر اینگونه توطئه‌ها هوشیار باشیم.
هدف دشمنان محدود کردن توانمندی‌های دفاعی کشور است
هدف دشمنان محدود کردن توانمندی‌های دفاعی کشور است
به گزارش قم نیوز سردار سرتیپ دوم پاسدار سید قاسم قریشی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول سال های دفاع مقدس با همه حمایت‌های غرب و شرق از دشمن متجاوز، پیروز میدان بود.

وی با بیان اینکه صدام قول فتح یک هفته‌ای تهران را در ابتدای جنگ داده بود، افزود: جوانان این مرز و بوم با کمترین امکانات جنگی در برابر تجاوز دشمن ایستادگی کردند و آنها را به عقب کشاندند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: آنچه که امروز موجب شده تا دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران افزایش پیدا کند ایستادگی و مقاومت ملت است و به اذعان آنها فشارهای آمریکا نه تنها مانع از ایستادگی ملت شده بلکه این امر موجب پیشرفت‌های روزافزون ما شده است.

سردار قریشی با بیان اینکه ایران پس از انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته است، افزود: امروز در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی دست یافته‌ایم و پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه‌های علمی به دست آمده است.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه می‌توان در زمینه پزشکی اشاره کرد که قبل از انقلاب پزشکان کشور از کشورهای همانند بنگلادش و هند بودند اما امروز شاهد هستیم که پزشکان ما در دنیا حرف برای گفتن دارند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز اگر در عرصه‌های اقتصادی و همچنین در موضوع برجام شاهد موفقیت‌های کمتری هستیم دلیل آن این است که همانند دوران دفاع مقدس و سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ولایت پذیری چندانی نداشتیم و همین امر موجب بروز مشکلاتی شده است.

وی یکی از حربه‌های دشمن را ایجاد یأس در کشور برشمرد و افزود: دشمنان می‌خواهند با القاء ناامیدی و یأس مشکلات کشور را بزرگنمایی کنند و امروز باید بدانیم که یکی از راه‌های حل مشکلات کشور گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری است.

قریشی همچنین عنوان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا توانمندی‌های دفاعی کشور را محدود کنند که باید در برابر اینگونه توطئه‌ها هوشیار باشیم و از ولایت فقیه تبعیت کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwz9u.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما