سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 78169
منبع : خبرگزاری تسنیم

کوهستانی به جمع شاگردان غیاثی پیوست

قم نيوز : محمدحسین کوهستانی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال برای تیم قم به میدان می‌رود.
کوهستانی به جمع شاگردان غیاثی پیوست
کوهستانی به جمع شاگردان غیاثی پیوست
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال سوهان محمد سیما که تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است این روزها سخت درگیر تمرینات بدن‌سازی است و بازیکنان جدید خود را هم جذب می‌کند.

پس از آن که فرج‌زاده، دهقان، رضوی، اطمینان و فتحی قرارداد خود را به‌صورت رسمی با مجموعه سوهان امضا کردند یک بازیکن دیگر نیز به جمع آن‌ها اضافه شد.

در روزهایی که بازار نقل و انتقالات فوتسال داغ از همیشه است، محمدحسین کوهستانی بازیکن قمی فصل گذشته این تیم که سابقه حضور در تیم‌های دبیری تبریز و شهرداری ساوه را در کارنامه دارد به جمع شاگردان غیاثی اضافه شد.

پست اصلی این بازیکن با تجربه مهاجم بوده و هر ساله تعداد گل‌های بسیار زیادی را به دلیل زیرکی که در جای‌گیری‌های خود دارد به ثمر می‌رساند.

اما نکته‌ای که فوتسال قم را شگفت‌زده کرد حضور محسن حسن‌زاده در تیم سوهان بود، چراکه در سال‌های اخیر گمانه‌زنی بسیاری مبنی تنش بین وی و غیاثی شنیده می‌شد که با این اقدام به تمام حواشی خاتمه داد.

این مربی نام‌آشنا قمی، که هواداران رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور را در  تیم فوتسال صبای قم در سال 93_94 با وی  تجربه کرده‌اند، از محبوبیت خاصی نزد فوتسالی‌ها برخوردار است.

در هفتمین جلسه تمرینی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که این روزها در سالن دوهزارنفری شهید حیدریان به انجام می‌رسد، محسن حسن‌زاده به‌عنوان مدیر فنی سوهان در فصل جدید معرفی شد تا کادر فنی بومی این تیم بیش‌ازپیش قدرتمند شود.

اتحاد صاحب سبکان فوتسال کشور در تیم سوهان نویدی از آینده درخشان برای فوتسال قم دارد، به نظر می‌رسد فوتسالی‌ها سهم خود را از این بابت تکمیل کرده‌اند و حالا نوبت مسئولان است که خود بر شرح وظایف خویش آگاهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcao6n0.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما