کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربي فرش‌آراء مشهد در قم

خبرگزاری فارس , 7 خرداد 1398 ساعت 20:06

تيم فوتسال سوهان محمد سيماي قم در جديدترين تغييرات و نقل و انتقالات خود سرمربي فرش‌آراء مشهد و چند مهره كليدي فصل گذشته را براي ليگ جديد انتخاب كرد.


به گزارش قم نیوز در شرایطی که زمان قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از چهارم خرداد به نوزدهم این ماه تغییر کرد و با این اتفاق قطعا بیست و یکمین دوره این لیگ از هفتم تیر ماه آغاز نمی‌شود، اما نماینده فوتسال قم همانند سایر تیم‌های لیگ برتری در تدارک بستن یک تیم قوی برای لیگ جدید است.

سوهان با تغییرات اندک در دوره جدید لیگ برتر

تیمی که سال گذشته با نام سوهان محمد سیما در جام بیستم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران به میدان رفت، امسال در جام بیست و یکم نیز با همین نام حضور دارد ولی در کادر فنی این تیم تغییراتی ایجاد شده و با جدایی تعداد اندکی از بازیکنان فصل قبل، قمی‌ها این تیم را با سر و شکل جدید در فصل 1398 دنبال خواهند کرد.

آماده‌سازی سوهانی‌ها زیر نظر برادران غیاثی

تمرینات تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم برای بازی‌های فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این روزها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و نماینده قم زیر نظر برادران غیاثی آماده لیگ بیست و یکم می‌شوند، لیگی که به احتمال فراوان از نیمه دوم تیر ماه استارت می‌خورد.

رفت و آمدها به سازمان لیگ فوتسال ایران نیز یکی دیگر از کارهای مسوولان تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم برای دوره جدید لگی برتر بوده، به طوری که رسول قلی‌زاده مدیرعامل و محمد زمردی حامی مالی و نایب‌رئیس هیات مدیره تیم سوهان به تهران رفته و با آرش جابری دبیر کمیته فوتسال راجع به وضعیت این تیم دیدار و گفت‌وگو کردند.

تمدید قرارداد 4 بازیکن برای جام 21

یکی از سیاست‌های مدیریت و کادر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم برای دوره جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، حفظ بازیکنان کلیدی و شاخص فصل گذشته است، در همین راستا ناصر اطمینان چپ‌پای تکنیکی سوهانی‌ها، هاشم فرج‌زاده کاپیتان این تیم، محمدحسین کوهستانی یکی از گلزنان سوهان به همراه محمد دهقان سنگربان تیم سوهان محمد سیما قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

سرمایه‌گذاری روی جوان‌ها با جذب 2 فوتسالیست آْینده‌دار

در پی صحبت‌های سیدمهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال محمد سیما در نخستین جلسه تمرینی این تیم مبنی بر سرمایه‌گذاری روی جوان‌ها به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این تیم در فصل جدید لیگ برتر، مهدی فتحی و سیدحسین رضوی دو بازیکن جوان تیم سوهان محمد سیما که فصل گذشته نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کردند با این تیم قرارداد تازه‌ای به ثبت رساندند.

برادر مرد سال آسیا در کادر فنی سوهان

اما اتفاق ویژه این هفته در تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم، اضافه شدن محسن حسن‌زاده سرمربی فصل گذشته تیم فرش‌آراء مشهد به کادر فنی سوهانی‌ها بود، در حالی که حسن‌زاده فصل قبل سه بار با تیمش مقابل سوهان قرار گرفت و هر سه بار به نماینده قم باخت، مربی با دانشی که اصالتا قمی است و قمی‌ها به وی علاقه زیادی دارند.

محسن حسن‌زاده بعد از اینکه برای هدایت تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد در فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به توافق نرسید به دنبال جلسه‌ای با سیدمهدی غیاثی به عنوان مدیر فنی به تیم سوهان محمدسیما ملحق شد و معارفه وی به بازیکنان نیز در سالن شهید حیدریان قم انجام پذیرفت.

قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال روز 19 خرداد ماه

نماینده فوتسال قم در شرایطی آماده حضور در دوره جدید لیگ برتر فوتسال ایران می‌شود که با برگزاری نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در سازمان لیگ، مقرر شد جلسه هماهنگی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و جلسه قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال در فصل 99 – 1398 ساعت ۱۱ صبح یکشنبه نوزدهم خرداد در ساری برگزار شود، ضمن اینکه همچنین جلسه هماهنگی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال روز چهارشنبه پنجم تیر ماه در آکادمی فوتبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 78173

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78173/سرمربي-فرش-آراء-مشهد-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir