يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 7819
نجف زاده خبر داد:

اجرای مانور خدماتی و ایمنی در نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از اجرای مانور خدماتی و ایمنی در نیمه شعبان خبر داد.
اجرای مانور خدماتی و ایمنی در نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف‌زاده امروز با اشاره به مانور خدماتی و ایمنی به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: این مانور به منظور آماده‌سازی جمکران و استقبال از زائران انجام می‌شود تا تمام مناطق احتمالی پاکسازی شود.

وی به نحوه اجرای مانور خدماتی و ایمنی اشاره کرد و گفت: در این مانور نخاله‌ها پاکسازی شده و پارکینگ‌ها مازوت‌پاشی می‌شود تا میزان گرد و خاک را به حداقل برسانیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان داشت: بیشتر کانال‌های کشاورزی واقع در محدوده اجرای مانور خدماتی و ایمنی رو بسته بوده به طوری که لایه روبی با مشکل مواجه می‌شده است، بنابراین با بسیج تمام تجهیزات به طور سریع کانال‌ها و نهرها لایه‌روبی و پاکسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون پروژه پیامبر اعظم(ص) در حال اجراست، افزود: حاصل پروژه‌های عمرانی، نخاله‌های ساختمانی است که با برنامه‌ریزی انجام شده تسطیح می‌شود تا زائران با آرامش خاطر در مراسم نیمه شعبان شرکت کنند.

نجف‌زاده یادآور شد: بازدیدهای مستمر از محدوده مسجد جمکران انجام شده و مسائل ترافیکی، خدماتی، ایمنی، امنیتی و بهداشتی در حال سازمان‌دهی است و نظارت بر روند خدمت رسانی به زائران با حضور تمام مدیران استان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسات ویژه‌ای از سوی کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی با حضور ۲۷ نفر از مدیران استان برگزار شد و اکنون در حال پیگیری مصوبات این کمیته‌ هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان داشت: امکاناتی در زمینه‌های اسکان، اقلام خدماتی، توزیعی، نظافت، پاکسازی محدوده، سازمان‌دهی ستاد گمشدگان و آماده‌سازی پارکینگ‌ها و پارکسوارها به طور ویژه در ایام نیمه شعبان ارائه می‌شود.

وی سازماندهی ستادهای گمشدگان، موارد ایمنی و بهداشتی، تجهیز و آماده‌سازی تمام پارک‌سوارها و پارکینگ‌های اطراف مسجد جمکران، تجهیز سرویس‌های بهداشتی، مازوت‌پاشی و تجهیز جایگاه‌های شارژ تلفن همراه را از دیگر خدمات شهری شهرداری قم ذکر کرد.

نجف‌زاده خاطرنشان کرد: ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی و ۱۵ هزار قالب یخ تهیه شده و ۳۰ نقطه برای اطلاع‌رسانی و هدایت زائران تعیین شده است.

وی ادامه داد: دو هزار و ۵۰۰ نفر نیروی کارگری و ستادی در ایام نیمه شعبان در سه شیفت آماده‌باش بوده و ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان داشت: توزیع ۶۰۰ هزار کارت رنگی زائران در ۱۰ رنگ از دیگر خدماتی بوده که به منظور راهنمایی و هدایت زائران در جایگاه‌های پارک خودروها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.q9urak97ypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما