پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 78223
منبع : خبرگزاری ايرنا

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفت

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون را تسلیت گفت.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفت
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفت
به گزارش قم نیوز در این پیام آمده است: خبر شهادت مظلومانه حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خرسند (ره)، امام‌جمعه فقید کازرون، موجب تألم و تأثر فراوان گردید. این روحانی مبارز و انقلابی که همچون امام و مقتدای خویش در سحرگاه و بعد از توسل به پیشگاه خدای متعال و برگزاری مراسم پرفیض احیای شب بیست و سوم رمضان المبارک به ضرب تیغ رهروان شیطان به شهادت رسید، قریب یک دهه در سنگر امامت جمعه، خالصانه و مؤمنانه برای تقویت و ارتقای سطح فرهنگ دینی و باورهای اعتقادی مردم به‌ویژه جوانان، مجاهدت و تلاش وافر داشت و در جایگاه دوستی صدیق و محوری مورد اعتماد برای متدینان و نیروهای ارزشی در شهرستان کازرون و حتی استان فارس به مردم خدمت نمود و از هیچ کوششی جهت برپایی آرامش در شهرستان کازرون دریغ نکرد.

پیام ادامه یافته است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت آن روحانی خدوم، انقلابی و بصیر را به حضرت ولی‌عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، حوزه‌های علمیه استان فارس، مردم غیور و با محبت کازرون و استان فارس، خانواده محترم و بازماندگان آن مجاهد شهید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای دیگر سوگواران صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.
دربخش دیگری ازاین پیام آمده است: همچنین از مقامات امنیتی و قضایی درخواست می‌نماید به دور از ساده انگاری، ضمن بررسی ریشه‌ها و علل چنین تفکرات انحرافی، پشت صحنه‌های این شهادت را تا حصول نتیجه‌ی نهایی تعقیب نموده و با صدور اشد مجازات برای این جانی و هم‌دستان احتمالی از تکرار وقوع چنین حوادثی جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون سحرگاه چهارشنبه هشتم خرداد ۹۸ در پی حمله فردی با سلاح سرد جانباخت.

بر اساس این گزارش، امام جمعه فقید کازرون ساعت حوالی ۳:۳۰ بامداد دیروز در حالی که به اتفاق همسر خود از آئین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قدر) بازگشته بود، مورد سو ء قصد قرار گرفت.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

مرحوم خرسند از دوم شهریورماه ۱۳۸۶ امامت جمعه شهر کازرون را برعهده داشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbf5bz.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما