پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 78234
منبع : خبرگزاری فارس

راهپیمایی روز قدس پاسخی به «خیانت بزرگ قرن» است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جا انداختن «خیانت بزرگ قرن» با عنوان معامله قرن توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا به منظور عادی‌سازی روابط با رژیم مزدور صهیونیستی و مبارزه با آرمان‌های فلسطین ضرورت برگزاری هر چه پرشورتر راهپیمایی روز قدس در سال جاری را نسبت به سال‌های گذشته را چند برابر کرده است .
راهپیمایی روز قدس پاسخی به «خیانت بزرگ قرن» است
راهپیمایی روز قدس پاسخی به «خیانت بزرگ قرن» است
به گزارش قم نیوز آیت الله عباس کعبی ضمن گرامیداشت یوم‌الله روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که راهپیمایی مردم فلسطین به سمت دیوار‌های حائل در فلسطین به شصتمین هفته خود رسیده است و مردم آن سرزمین در راه تداوم برگزاری این راهپیمایی‌ها شهیدان بسیاری داده‌اند.

وی ادامه داد: در برهه‌ای که رژیم صهیونیستی با میدان‌داری آمریکا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کرده و در همین راستا برنامه یهودی‌سازی قدس را به شدت پیگیری می‌کند راهپیمایی سراسری روز قدس با هدف دفاع از آرمان‌های فلسطین ضرورت دوچندان یافته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مسئله دیگری که ضرورت برگزاری هر چه پرشورتر راهپیمایی روز قدس در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته را چند برابر کرده است جا انداختن «خیانت بزرگ قرن» با عنوان معامله قرن توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا به منظور عادی‌سازی روابط با رژیم مزدور صهیونیستی و مبارزه با آرمان‌های فلسطین است.

کعبی عنوان کرد: جبهه مقاومت اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک امام راحل (قدس سره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری پیروزی‌های راهبردی بزرگی بر جبهه خباثت و رذالت استکباری_ عبری_ عربی و مثلث شوم آمریکایی - صهیونیستی - ارتجاع منطقه تحمیل کرده است.


رژیم صهیونیستی به زوال خود نزدیک است

وی با بیان اینکه پیروزی‌های جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، جبهه انصار‌الله یمن و مردم منطقه به گونه‌ای است که نظام استکبار را به وحشت انداخته است تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با این شکست‌های سنگین اخیر به زوال و نابودی خود نزدیکتر شده است و در این شرایط که این هماوردی بین جبهه مقاومت و آمریکا و صهیونیست جدی‌تر از همیشه مطرح است راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه عمل صالح سیاسی است دفاع از اسلام، محکومیت ضد اسلام و نوعی مقاومت اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس که مردم با زبان روزه با هدف همبستگی سراسری جهان اسلام، بازسازی جهان اسلام و دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین و آرمان‌های آنان انجام می‌دهند نوعی جهاد اسلامی محسوب می‌شود.

کعبی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس عزم مسلمانان جهان را یکی می‎کند و هر سال با برگزاری پرشور این راهپیمایی، اسرائیل یک سال به زوال خود نزدیکتر می‌شود.

روز جهانی قدس مناسبتی در سراسر جهان اسلام است که از یک سال پس از انقلاب اسلامی ایران، در آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان به منظور حمایت از ملت فلسطین و آرمان‌های این مردم و همچنین محکومیت رژیم اشغالگر اسرائیل راهپیمایی و تجمع‌هایی در این روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdox05.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما