پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : 78247
منبع : خبرگزاری تسنیم

بلاتکلیفی تیم‌های فوتبالی قم؛ اشکال کار کجاست؟

قم نيوز : تیم‌های فوتبالی و فوتسالی در قم در یک شرایط و آن‌هم بلاتکلیفی اشتراک دارند و به نظر می‌رسد همتی در هیئت فوتبال قم برای تعیین تکلیف کردن آن‌ها وجود ندارد.
بلاتکلیفی تیم‌های فوتبالی قم؛ اشکال کار کجاست؟
بلاتکلیفی تیم‌های فوتبالی قم؛ اشکال کار کجاست؟
به گزارش قم نیوز تیتر اخباری که دلالت بر بلاتکلیفی ورزش قم داشته در چند سال اخیر بسیار دیده و شنیده‌شده است، شاید به‌جرئت بتوان گفت این‌گونه اخبار دیگر در قم برای مخاطبان هیچ جذابیتی ندارد.

البته اتفاقات در حد و اندازه یک تیتر زرد نیست، بلکه به واقع رخ‌داده و می‌دهد، اما به دلیل تکرر رویدادهای تلخ اعتنای جدی به آن نمی‌شود که حتماً این کلمه می‌تواند نقطه آغازی بر تمام راه‌های بی‌پایان ورزش قم باشد.

اگر دفترچه تلخ و نخ نمای خاطرات صبا را کنار بگذاریم، تیمی معاصرتر نظر ما را به خود جلب می‌کند که البته مرور آن خالی از لطف نیست.

درحالی‌که تیم محمدسیما برای حضور در لیگ برتر فوتسال چند روزی است تمرینات خود را آغاز کرده و امید مهام پلیمر هم برای لیگ یک فوتبال آماده می‌شود، برخی دیگر از تیم‌های فوتبالی و فوتسالی کاملاً بلاتکلیف هستند و وضعیت نامشخصی دارند.

تیم فراموش‌شده الماس شهر

تیمی که اداره ورزش آن را به بخش خصوصی واگذار و تصور کرد با این انتقال می‌تواند از مسئولیت شانه خالی کند؛ اتفاقی که در نهایت منجر به سقوط این تیم شد و سرانجام لیگ دو ارمغان این بی‌توجهی بود.

این تیم وضعیت نامشخصی دارد و به نظر می‌رسد قرار است بازهم مثل عادت اشتباه سال‌های گذشته ورزش قم در روزهای آخر از بلاتکلیفی خارج شود.

وضعیت گنگ نوجوانان و جوانان فوتبال

نوجوانان و جوانان افشید هم با آنکه یکی در لیگ برتر و دیگری در لیگ یک حضور دارد وضعیت مبهمی دارند، اینکه هیئت فوتبال چرا وضعیت تیم‌های تحت پوشش خود را سریع‌تر مشخص نمی‌کند جای سؤال است، یکی از مهم‌ترین وظایف یک هیئت ورزشی توجه و رسیدگی به تیم‌های تحت پوشش خود است، البته با این توضیح که وظیفه یک هیئت ورزشی تیمداری نیست.

تمام این رویدادهای تلخ ماحصل یک کلمه بی‌اعتنایی است، چرا اگر گوشه چشمی مسئولان ذی‌ربط استان به این تیم‌ها داشتند ابتدا دست ذی‌نفعان از فوتبال قم کوتاه می‌شد و دوم تشکیل تیم در روزهای پایانی تبدیل به یک عادت غلط نمی‌شد.

البته اگر مدعی باشیم که مدیران ورزش و فوتبال تیم‌ها را به امان خدا رها کرده‌اند، از انصاف دور شدیم ولی این روزها حمایت‌های مدیران در جمله احسنت و به یک سر تکان دادند ختم می‌شود و پس‌ازآن دیگر هیچ....

اعتنا می‌تواند نقطه عطفی برای جبران ناکامی و یک پوست‌اندازی در ورزش قم باشد؛ به حدی که آن را به دو دوره پیش از اعتنا و پسا اعتنا تقسیم کرد تا همه تفاوت کار را حس کنند.

از کودکی یادمان دادند با حلوا، حلوا گفتن دهان کسی شیرین نمی‌شود و باید تلاش کرد تا حلاوت را چشید، اما ما قمی‌ها از راه دور و پشت میزهای آنتیک حلوا، حلوا می‌کنیم و انتظار داریم بدون هیچ حرکت و زحمتی فاتح ورزش کشور شویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqinq.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما