جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : 78257
منبع : خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان‌: ‌700 پروژه ورزشی امسال در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد‌

قم نيوز : وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه یکی از سیاست های مهم دولت در همه حوزه ها خصوصی سازی است،گفت: امسال قرار است۷۰۰ پروژه ورزشی را افتتاح کنیم که امیدواریم در بخش ورزش و هم در بخش جوانان این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.
وزیر ورزش و جوانان‌: ‌۷۰۰ پروژه ورزشی امسال در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد‌
وزیر ورزش و جوانان‌: ‌۷۰۰ پروژه ورزشی امسال در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد‌
به گزارش قم نیوز مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پیامبراعظم (ص) درگفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت:با استفاده از ساز و کار قانونی که در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده این ظرفیت را داریم که پروژه های نیمه کاره را با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به اتمام برسانیم.

وی با تاکید براینکه یکی از سیاست های مهم دولت نه تنها در بخش ورزش و جوانان بلکه در همه حوزه ها خصوصی سازی است،افزود:خوشبختانه در بخش ورزش ما شاهد رغبت بسیار خوبی از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری هستیم که باید از این ظرفیت درست استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:پیش بینی ما این بود که تا پایان سال 97 حدود 500 پروژه ورزشی را در سطح کشور به بهره برداری برسانیم اما به یاری خدا و تلاش همکارانم بیش از 700 پروژه در سال گذشته به بهره برداری رسید.

سلطانی فر عنوان کرد: امسال قرار است700 پروژه ورزشی دیگر را افتتاح کنیم که امیدواریم با تخصیص های مختلفی که از ردیف های ملی و استانی در اختیار وزارت ورزش و حوانان قرار می گیرد بتوانیم هم در بخش ورزش و هم در بخش جوانان این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم و در هر دو بخش قهرمانی و همگانی در اختیار  مردم قرار ددهیم تا موجبات شور و شادی و نشاط آنان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص)گفت:بنا بود همزمان با هفته دولت و در شهریور 98 این پروژه افتتاح شود اما با پیگیری های مختلفی که همکارانم داشتند امروز در خرداد ماه و در آستانه روز قدس موفق به بهره برداری زودهنگام از آن شدیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: مجموعه  مجموعه ورزشی پیامبراعظم (ص) از سه بخش مختلف تشکیل شده که سالن اصلی آن با ظرفیت بالا برای تمام رشته های داخل سالن در سطح بین المللی پاسخگو است و امکان میزبانی قم در رویدادهای مهم را فراهم می کند.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: یک زورخانه بسیار زیبا و یک استخر بسیار مجهز از دیگر امکانات جنبی این مجموعه است که با اعتباری معادل 350 میلیارد ریال به بهره برداری نهایی رسیده و امیدواریم با همکاری خوب مردم و نگهداری مسئولین سالها مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyray.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما