جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 78260
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو خبرگان رهبری: "فلسطین" موضوعی انسانی و شرعی برای مسلمانان است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع فلسطین موضوعی انسانی برای مسلمانان است و غیراز جنبه انسانی جنبه‌های شرعی هم دارد، راهپیمایی روز قدس مهم است و امسال مهم‌تر از همیشه است و با توجه به رفتارهای استکبار جهانی، آمریکا قطعاً شکست می‌خورد.
عضو خبرگان رهبری: "فلسطین" موضوعی انسانی و شرعی برای مسلمانان است
عضو خبرگان رهبری: "فلسطین" موضوعی انسانی و شرعی برای مسلمانان است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمد حاج ابوالقاسم دولابی ظهر امروز در مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت:دین مجموعه‌ای از باورها و رفتارها است و همیشه مستکبران از اینکه دین آن‌ها مور هجمه قرار بگیرد ترس داشتند.

وی افزود:علت اصلی دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی به خاطر این است که از نگاه آن‌ها ایران دین و شیوه جدیدی را آورده است، اگر این نگاه در کشورهای دیگر تسری پیدا کند خدایان استکبار جهانی دچار چالش می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نظام اسلامی نظامی است که نظم نوین جهانی را به‌هم‌ریخته است، مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند انقلاب اسلامی دین و دنیا را در کنار یکدیگر مطرح کرد و طبیعی است که دشمن واکنش نشان دهد.

مفسر قرآن کریم بابیان اینکه فرعونیان ادعا می‌کنند صلاح مردم ایران را می‌خواهند، بیان کرد:استکبار مدعی است که کشورهای ضعیف را به سمت رشد و توسعه سوق می‌دهد ولی در عمل ضروری‌ترین نیازهای مردم نظیر دارو را تحریم می‌کند و دست چدنی را زیر دستکش مخملی پنهان کرده است.

حاج ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند موضوع فلسطین موضوعی انسانی برای مسلمانان است و غیرازجنبه انسانی جنبه‌های شرعی هم دارد، راهپیمایی روز قدس مهم است و امسال مهم‌تر از همیشه است و با توجه به رفتارهای استکبار جهانی، آمریکا قطعاً شکست می‌خورد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به‌ناحق سرزمین فلسطین را غصب کرده است، فرعونیان در ژست خیرخواهی ظاهر می‌شوند ولی درصدد خیانت کردن هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد:مومن آل فرعون که پسرعموی فرعون بود به حضرت موسی(ع) ایمان آورده بود و ایمان خود را در دل پنهان کرده بود.

مفسر قرآن کریم با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: انسان های مومن دارای 4 خصوصیت ایمان و توکل به خدا، کارها را به خدا واگذار کردن، تسلیم در برابر خدا و راضی به رضای الهی هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxiqm.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما