جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 78266
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت 13 دونده قم براي جايزه طلايي

قم نيوز : 13 دووميداني‌كار استان قم با عناوين بين‌المللي، آسيايي و جهاني اين رشته از امروز براي كسب جوايز نقدي ليگ طلايي دووميداني ايران با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
رقابت 13 دونده قم براي جايزه طلايي
رقابت 13 دونده قم براي جايزه طلايي
به گزارش قم نیوز نخستین مرحله از سومین دوره مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی ایران در هر دو بخش آقایان و بانوان از امروز با حضور دوومیدانی‌کاران منتخب و دعوت شده از استان‌های سراسر کشور به میزبانی پیست آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوومیدانی، مسابقات بخش آقایان و بانوان در مواد 100 متر، 400 متر، 1500 متر، پنج هزار متر، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش طول، پرش سه‌گام، پرش ارتفاع، پرش با نیزه، 110 متر با مانع، 100 متر با مانع و 400 متر با مانع به انجام می‌رسد.

استان قم به عنوان یکی از هیات‌های موفق و شاخص دوومیدانی‌ ایران 13 دوومیدانی‌کار در مواد و رشته‌های مختلف به این مرحله از رقابت‌ها اعزام کرده، در شرایطی که به نفرات اول تا سوم هر ماده که موفق به ثبت رکوردهای حد نصاب شوند به ترتیب پنج میلیون، سه میلیون و دو میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

تیم دوومیدانی استان قم با ۱۳ دوومیدانی‌کار جوان و با تجربه عازم مسابقات لیگ طلایی در مجموعه آفتاب انقلاب تهران شد، شرایطی که این رقابت‌ها از امروز به انجام می‌رسد و برای تیم قم رضا ملک‌پور در رشته 400 متر با مانع، علی قاسم‌بابایی در ۱۰۰ متر و میلاد دریساوی در پرش طول به میدان می‌روند.

همچنین سیدعلی حسینی و علی‌محمد زابلی در رشته پرش با نیزه، محمدرضا فریدی و محمدرضا علی‌پور در ۱۰۰ متر، حسن ‌نیک‌نظر و امیر مقدمی به همراه مهدی حاجیلو در رشته 400 متر با مانع، علی سلامتیان و علی کشاورز در ۱۱۰متر با مانع و محمدحسین اسکندری در رشته پرتاب وزنه دیگر نماینده‌های قم در این مسابقات هستند، تیمی که محمدرضا اسحاقی دبیر هیات دوومیدانی استان قم آن را برابر حریفان هدایت می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqray.t1avq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما