شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 78297
منبع : خبرگزاری ايرنا

دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در قم

قم نيوز :  فرمانده انتظامی قم از دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۹ نفر دستگیر شدند.
دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در قم
دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در قم
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۲ پردیسان قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی مزدا ۳ مشکوک و آن را متوقف می کنند.

وی افزود: راننده خودروی موصوف بلافاصله پس از مشاهده ماموران از خودرو پیاده شده و به داخل منزلی در همان حوالی وارد می شود.

**کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قم

وی در ادامه همچنین از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهر قم خبر داد و گفت: با دریافت خبری مبنی بر بارگیری ۲ دستگاه خودرو توسط چند نفر به صورت مشکوک، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شده و در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند ۶ نفر در حال بارگیری کالا به داخل ۲ دستگاه خورو وانت نیسان و پژو هستند که با بررسی کالاها و عدم ارائه مدارک از سوی متهمان، قاچاق بودن کالاها محرز شد.

فرمانده انتظامی قم ادامه داد: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و یک تن مغز فندق خارجی با برند کشور ترکیه و ۲ هزار عدد لنت ترمز موتورسیکلت NS به ارزش تقریبی یگ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین ۳۱ گرم تریاک کشف شد

**کشف حدود ۵ کیلوگرم هرویین در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز در گفت وگویی از از کشف حدود ۵ کیلوگرم هرویین در شهر قم خبر داد.

سرهنگ" مرادحسین جعفریان" اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با عوامل اصلی خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران کلانتری ۲۰ فاطمی از فعالیت یک نفر در امر نگهداری و خرده فروشی مواد مخدر از نوع هرویین مطلع می شوند.

وی افزود: ماموران این کلانتری با حصول اطمینان از صحت خبر، متهم را دستگیر و با اخذ دستور قضائی از منزل وی بازرسی کردند که در نتیجه حدود ۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان درخواست کرد تا ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده فروش و توزیع مواد مخدر و ارتکاب هر گونه تخلف، موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdccmiqm.2bq4o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما