شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : 78313
منبع : خبرگزاری مهر

فوتبال قم به ایجاد زیرساخت‌های قوی در آموزش پایه نیاز دارد

قم نيوز : مدیر آکادمی فوتبال پیام قم تأکید کرد فوتبال قم به ایجاد زیرساخت‌های قوی در آموزش پایه نیاز دارد.
فوتبال قم به ایجاد زیرساخت‌های قوی در آموزش پایه نیاز دارد
فوتبال قم به ایجاد زیرساخت‌های قوی در آموزش پایه نیاز دارد
به گزارش قم نیوز مهدی امانی اظهار داشت: آکادمی حرفه ای فوتبال باشگاه پیام قم کار خود را برای ارائه خدمات آموزشی در سال ۹۸ آغاز کرده است و دغدغه ما این است که بتوانیم در زمینه توسعه فوتبال پایه گامی عملی برای آموزش اصولی فوتبالیست های نونهال قمی برداریم.

وی افزود: سرمایه گذاری در زمینه آموزش اصولی و دقیق از سنین نونهالی و خردسالی آینده فنی یک بازیکن فوتبال را تضمین می کند در حالی که در گذشته در این زمینه خلأ وجود داشته و امروز رسالت مدارس فوتبال این است که اولویت خود را آموزشی بر مبنای دانش روز قرار دهند و در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

مدیر آکادمی فوتبال پیام قم با بیان اینکه پیام در سال ۹۶ قهرمان لیگ نونهالان و زیر ۱۵ سال استان قم شد، گفت: ما به دنبال استعدادسازی و معرفی بهترین ها به باشگاه های لیگ برتر کشور و کمپ تیم ملی هستیم و از مربیان دارای مدرک B آسیا و کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی استفاده می کنیم. بهره مندی از مربیانی که به دانش جدید فوتبال مسلط باشند برای هر برنامه آموزشی فوتبال پایه یک شرط اولیه است.

امانی بیان داشت: فوتبال قم به ایجاد زیرساخت‌های قوی در آموزش پایه نیاز دارد و باشگاه پیام یکی از باشگاه های بازیکن ساز در فوتبال قم است و در دو سال گذشته نقش مهمی در زمینه حضور مستمر در رویدادهای کشوری و نیز نتایج قابل توجه در مسابقات داخلی داشته است و هدف ما پرورش نسلی از بازیکنان جوان است که افتخار و آبروی فوتبال قم در میادین بزرگ تر باشند.

وی عنوان کرد: پیام با بهره مندی از ظرفیت نوجوانان و جوانان قمی با تیم های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، شاهین بوشهر، تراکتوسازی تبریز، آکادمی کیاتهران، مس رفسنجان، سایپا، ایرانمهر و مقاومت تهران بازی کرده است و دارای اعتبار مناسبی برای قرار گرفتن در برابر تیم های اسم و رسم دار کشور است.

مدیر آکادمی فوتبال پیام قم تصریح کرد: به منظور در اختیار داشتن جامعه بزرگتری از بازیکنان مستعد برای تشکیل تیم ها در راه مسابقات کشوری، در دو منطقه پردیسان و دورشهر قم اقدام به راه اندازی آکادمی کرده ایم و برای آینده فوتبال آموزان مستعد برنامه داریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbffbz.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما