شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 78316
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت دو و میدانی قم :

دو و میدانی کاران قم در مرحله اول لیگ طلایی صاحب ۷ مدال شدند

قم نيوز : رئیس هیئت دو و میدانی قم اعلام کرد دو و میدانی کاران قم در مرحله اول لیگ طلایی صاحب ۷ مدال شدند.
دو و میدانی کاران قم در مرحله اول لیگ طلایی صاحب ۷ مدال شدند
دو و میدانی کاران قم در مرحله اول لیگ طلایی صاحب ۷ مدال شدند
به گزارش قم نیوز علی رضایی اظهار داشت: درخشش دو و میدانی کاران استان قم این بار در مسابقات لیگ طلایی کشور محقق شد و در نخستین مرحله از این رقابت ها که به صورت ادواری طی سال برگزار می شود سهم دو و میدانی قم ۷ مدال ارزشمند بود.

وی افزود: در این رقابت ها دو و میدانی قم توانست ۷ مدال به دست بیاورد که ۳ مدال از این ۷ مدال، طلا بود و ۳ نقره و یک مدال برنز نیز برای تیم مردان قم به دست آمد به طوری که علی قاسم بابایی نوجوان خوش آتیه که به تازگی نایب قهرمان مسابقات دانش آموزان جهان شده بود با درخشش بی نظیر در د و ۱۰۰ متر صاحب گردن آویزطلا شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: علی سلامتیان دیگر جوان خوش آتیه استان نیز در دو ۱۱۰ متر با مانع دومین طلا را برای استان قم به ارمغان آورد و سید علی حسینی در پرش با نیزه صاحب سومین طلای این مسابقات شد.

رضایی بیان داشت: رضاملک پور نماینده ورزش استان قم در بازی های آسیایی جاکارتا در دو ۴۰۰ متر با مانع صاحب گردن آویز نقره شد و علی محمدعلی زابلی دیگر نماینده جوان استان قم در پرش بانیزه به مدال نقره رسید.

وی عنوان کرد: میلاد دریساوی دو و میدانی کار قمی در ماده پرش طول با پرش ۷.۳۵ متر مقام دوم این ماده را کسب کرد و محمد حسین اسکندری دو و میدانی کار قمی در ماده پرتاب وزنه با رکورد ۱۷.۸۲ متر مقام سوم این ماده را به دست آورد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepx8f.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما