يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 78347
منبع : خبرگزاری تسنیم

پرداخت وام ازدواج در قم با کم‌ترین معطلی انجام می‌شود

قم نيوز : فرماندار قم گفت: برای دریافت وام ازدواج در قم هیچ زوجی در نوبت و صف طولانی قرار نداشته و پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی ازدواج در قم بدون معطلی انجام می‌شود.
پرداخت وام ازدواج در قم با کم‌ترین معطلی انجام می‌شود
پرداخت وام ازدواج در قم با کم‌ترین معطلی انجام می‌شود
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در برابر هجمه‌های فرهنگی غرب باید برنامه‌ریزی دستگاه‌های استانی منسجم‌تر شود.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت وام ازدواج در قم گفت: برای دریافت وام ازدواج در قم هیچ زوجی در نوبت نبوده و پرداخت تسهیلات 30 میلیونی ازدواج در قم بدون معطلی انجام می‌شود.

فرماندار قم تأکید کرد: در استان قم ظرفیت‌های بسیار قابل‌توجهی از نظر اشتغال وجود داشته که باید آن‌ها را به مردم معرفی کرد، وجود مراکز دینی و حرم مطهر بستر بسیار مناسبی را برای ایجاد اشتغال به وجود آورده است.

حیدری ادامه داد: بخش مهمی از ظرفیت اشتغال در استان قم ناشناخته است، از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد برای معرفی بسترهای اشتغال باید استفاده بهتری شود، برای ایجاد اشتغال تسهیلات 100 میلیونی کم‌بهره به تشکل‌های تخصصی پرداختن می‌شود.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های شاخص اداره کل ورزش و جوانان قم تأکید کرد: افتتاح پروژه شهدای دروازه ری در یکی از مناطق محروم استان که در روزهای گذشته اتفاق افتاد می‌تواند سطح زندگی و سرانه‌های فرهنگی و ورزشی این منطقه را ارتقا دهد.

حیدری با تأکید بر مسئله تهاجمات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی استان در رابطه با مسئله آسیب‌های اجتماعی همت بیشتری داشته و در برابر هجمه سنگین فعالیت‌های دشمنان اقدامات مقابله گرایانه را دنبال و توسعه دهند، وجود کوچک‌ترین آسیب اجتماعی از منظر دینی قابل‌ قبول نیست.

فرماندار قم با اشاره به اهمیت مسئله ازدواج گفت: افزایش آمار ازدواج و کاهش طلاق از اولویت‌های اصلی استان قم در سال 98 است، 5 جلسه مشاوره رایگان برای جلوگیری از طلاق در قم برگزار شده و دولت 250 هزار تومان برای هر فرد در این زمینه هزینه می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciypay.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما