دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 78395
منبع : خبرگزاری فارس

قهرماني تيم شهيد حججي در جام رمضان فوتسال

قم نيوز : تيم فوتسال شهيد حججي قم موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني مسابقات سال 1398 فوتسال جام رمضان يادواره شهداي مدافع حرم شد.
قهرماني تيم شهيد حججي در جام رمضان فوتسال
قهرماني تيم شهيد حججي در جام رمضان فوتسال
به گزارش قم نیوز امسال 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی استارت مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم زدند، جامی که در پایان دیدارهای مرحهل مقدماتی آن دو تیم برتر هر گروه مجوز صعود را به دست آوردند.

هشت تیم حاضر در مرحله دوم به شکل حذفی در چهار مسابقه با یکدیگر دیدار کردند و سرانجام چهار تیم به نیمه نهایی راه یافتند، مرحله‌ای که بار دیگر به صورت حذفی پیگیری شد و سرانجام تیم‌های شهید حججی و ذاکر با عبور از سد حریفان خود مجوز حضور در دیدار فینال را کسب کردند.

در مرحله نیمه نهایی فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم دو مسابقه جذاب به انجام رسید و تیم‌های شهید حججی و ذاکر با پیروزی برابر حریفان خود به فینال رسیدند، در حالی که تیم شهید حججی با نتیجه ۳ بر ۲ و با گل‌های سیدحسین رضوی، محسن کبیریان و سید‌علی‌اصغر احمدی تیم شهید رئیس کرمی را شکست داد و فینالیست شد.

همچنین در دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات تیم ذاکر با پیروزی 5 بر ۳ با گل‌های سجاد نوروزی، مسعود داوودآبادی، علی فیاضی (۲ گل) و مهدی نوروزی از سد تیم اتحادیه نانوایان (الف) قم گذشت و به دیدار نهایی رسید تا برای قهرمانی برابر تیم شهید حججی قرار بگیرد.

بازی نهایی این جام در حضور انبوهی از تماشاگران علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در حضور مسوولان به انجام رسید، دیداری که چهار گل داشت و سرانجام این تیم فوتسال شهید حججی بود که با نتیجه سه بر یک حریف خود را مغلوب کرد و قهرمان شد.

تیم شهید حججی در این دیدار با گلزنی وحید حاج‌اسماعیلى، محسن کبیریان و سید‌علی‌اصغر احمدی به برتری دست یافت، در شرایطی که تک گل تیم ذاکر توسط محسن وفایى به ثمر رسید و بدین‌ترتیب فوتسالیست‌های تیم شهید حججی عنوان قهرمانی بازی‌های سال 1398 یادواره شهدای مدافع حرم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbsfbz.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما