دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 78398
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت آرش و سوهان قم در فصل جديد ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : فوتساليست‌هاي رده سني اميد قم امسال در تركيب دو تيم باشگاهي به نام‌هاي آرش نوين ايرانيان قم و سوهان محمد سيما قم در ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور به ميدان مي‌روند.
رقابت آرش و سوهان قم در فصل جديد ليگ برتر فوتسال
رقابت آرش و سوهان قم در فصل جديد ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز با انجام قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور، تیم‌های آرش نوین ایرانیان و سوهان محمد سیمای قم در گروه‌های اول و دوم مقدماتی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند، در شرایطی که قم میزبان دو برگشت بازی‌های گروه نخست است.

در این بازی‌ها تیم محمد سیمای قم در گروه نخست با تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، ملی حفاری اهواز، فرش‌آرا مشهد،، شهرداری رشت و اهورای بهبهان همگروه شده و مسابقات نیم‌فصل نخست مرحله گروهی سی‌ام شهریور تا پنجم مهر ماه به میزبانی تیم گیتی‌پسند اصفهان برگزار می‌شود اما قم روزهای سیزدهم تا هفدهم مهر ماه میزبان دو برگشت خواهد بود.

در گروه دوم این دوره از مسابقات نیز تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم با تیم‌های پرسپولیس خوزستان، مقاومت تهران، استعدادهای درخشان مشهد، شهروند ساری و طاهای تنکابن هم‌گروه است و طبق برنامه سازمان لیگ دیدارهای نیم‌فصل در ساری و بازی‌های دور برگشت در تهران به انجام می‌رسد.

در جلسه هم‌اندیشی بازی‌های فصل 1398 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور به میزبانی سازمان لیگ فوتسال ایران و با حضور مدیران تیم‌های شرکت کننده مقرر شد هر بازیکن در صورت دریافت دو کارت زرد از حضور در بازی بعدی تیم خود محروم شود، ضمن اینکه دیدارهای مرحله نهایی این فصل به شکل مجتمع در یک مرحله برگزار می‌شود.

تیم‌های آرش نوین ایرانیان و سوهان محمد سیمای قم در حالی وارد فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور می‌شوند که امسال لیگ‌های فوتسال رده‌های پایه باشگاهی ایران برای نونهالان، نوجوانان و جوانان نیز برگزار می‌شود و در این لیگ‌ها تیم سوهان محمد سیما نماینده قم محسوب می‌شود، ضمن اینکه تیم بزرگسالان سوهان نیز نماینده قم در بیست و یکمین دوره لیگ برتر در سال 1398 به شمار می‌رود.

انتهای پیام  / 137
https://qomnews.ir/vdcevx8f.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما