سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 78430
منبع : خبرگزاری مهر
کارشناس هواشناسی قم:

دمای هوای قم در روز جمعه به ۴۰ درجه می‌رسد

قم نيوز :  کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به افزایش تدریجی دمای هوا طی هفته جاری در قم، افزود: دمای هوا روز جمعه به ۴۰ درجه می‌رسد.
دمای هوای قم در روز جمعه به ۴۰ درجه می‌رسد
دمای هوای قم در روز جمعه به ۴۰ درجه می‌رسد
به گزارش قم نیوز سعید اسماعیلی اظهار داشت: هوای امروز سه‌شنبه در استان قم کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد متوسط بود.

وی با بیان اینکه هوای این استان در روز چهارشنبه کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد متوسط خواهد بود، افزود: هوای قم در روز پنجشنبه کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در روز جمعه کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان قم گفت: حداقل دمای هوای امروز قم ۱۸ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۶ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه ۱۸ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۸ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه نیز ۲۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۹ درجه و حداقل دمای هوای جمعه ۲۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۰ درجه خواهد بود.

وی ابراز کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت، چهارشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت، پنجشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت و روز جمعه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی خواهد بود.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcbgabz.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما