چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 78433
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله مقتدایی: قدردان دو نعمت رهبری و نظام اسلامی باشیم

قم نيوز : عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب را نعمتی الهی دانست که شامل حال جامعه اسلامی شده است و گفت: وجود حکومت جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب دو نعمت ارزشمندی هستند که باید قدردان و شاکر این نعمات باشیم.
آیت الله مقتدایی: قدردان دو نعمت رهبری و نظام اسلامی باشیم
آیت الله مقتدایی: قدردان دو نعمت رهبری و نظام اسلامی باشیم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله مرتضی مقتدایی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که صبح امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به سالروز قیام 15 خرداد اظهار کرد: پس از دستگیری امام خمینی شاهد تظاهرات مردم در شهرهای مختلف کشور بودیم و در این روز با دستور شاه بسیاری از مردم به شهادت رسیدند و امام خمینی برای پاسداشت شهدای این قیام این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند.

وی با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: انتخاب آیت الله خامنه ای بعد از ارتحال امام به جامعه آرامش بخشید.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به توطئه های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمنان امیدوار بودند که پس از ارتحال امام خمینی در جامعه دو دستگی ایجاد شده و نظام از بین می رود.

وی با بیان اینکه پس از ارتحال امام راحل وصیت نامه ایشان در جلسه ای که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد توسط آیت الله خامنه ای قرائت شد بیان کرد: پس از قرائت وصیت نامه اعلام شد که اعضای مجلس خبرگان متفرق نشده و عصر همان روز جلسه ای برای تعیین جانشین ایشان تشکیل شد.

مقتدایی با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی باید یک نفر به عنوان رهبر انتخاب شده و یا شورای رهبری تشکیل شود گفت: بعد از چند جلسه تصمیم بر این شد که رهبری واحد انتخاب شود و در جلسه سوم اعلام شد که خبرگان رهبری پس از بحث و بررسی به این نتیجه رسیده است که آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر آینده تعیین شوند.

وی این انتخاب را نعمتی الهی دانست که شامل حال جامعه اسلامی شده است و افزود: وجود حکومت جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب دو نعمت ارزشمندی هستند که باید قدردان و شاکر این نعمات باشیم.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به سخنان دیروز مقام معظم رهبری یادآور شد: باید مقاومت ما باز دارنده بوده و دشمن به خود اجازه تعرض ندهد و این مقاومت باید همیشه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcexe8f.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما