چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب : 78436
منبع : خبرگزاری فارس

دروازه‌ري قم ميزبان ليگ‌هاي واليبال و فوتسال ياران

قم نيوز : مسابقات دو نماينده قم در فصل جديد ليگ‌هاي فوتسال و واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور به ميزباني سالن جديدالتاسيس شهداي دروازه‌ري برگزار مي‌شود.
دروازه‌ري قم ميزبان ليگ‌هاي واليبال و فوتسال ياران
دروازه‌ري قم ميزبان ليگ‌هاي واليبال و فوتسال ياران

به گزارش قم نیوز سالن شهدای دروازه‌ری یکی از مکان‌های مجموعه ورزشی جدیدالتاسیس پیامبر اعظم (ص) است که در منطقه شهدای 15 خرداد قم واقع شده و اداره کل ورزش و جوانان استان قم این سالن را آماده دوره جدید بازی‌های فوتسال و والیبال باشگاه‌های کشور می‌کند.

افتتاح مجموعه پیامبر اعظم (ص) با حضور وزیر و رئیس مجلس

در واقع با افتتاح سالن شهدای دروازه‌ری که در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قرار دارد و هفته گذشته در حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس مجلس شورای اسلامی مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت، گمانه زنی‌ها حکایت از آن دارد که قرار است تیم فوتسال سوهان محمدسیما نماینده قم در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و تیم افق نماینده قم در لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در این سالن به میدان روند.

جواهری: تمامی مسابقات در این سالن انجام می‌شود

این مجموعه ورزشی یک استخر زیبا و مجهز و یک سالن ویژه ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نیز دارد، اما علی جواهری که در حال حاضر مدیریت سالن شهدای دروازه‌ری و استخر را بر عهده گرفته با تایید این موضوع، اظهار کرد: قرار است سالن شهدای دروازه‌ری میزبان مسابقات تیم‌های قمی در رقابت‌های کشوری باشد و تمامی مسابقات در این سالن انجام می‌شود.

استراحت سالن‌های پیر و فرسوده شهر قم

حال باید منتظر ماند و دید که آیا با کوچ تیم فوتسال سوهان محمد سیما به سالن شهدای دروازه ری و انتقال بازی‌های افق قم در لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، از بار سنگینی که در سال‌های اخیر روی دوش سالن‌های پیر، فرسوده و قدیمی شهید حیدریان و شهید رضائیان بوده، کاسته خواهد شد و این سالن‌ها برای بازسازی و تجهیز به استراحت می‌روند یا خیر؟

این در شرایطی است که از اواخر تیر‌ماه بیست و یکمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود و نماینده قم که هر ساله در سالن دو هزار مجموعه ورزشی شهید حیدریان میزبان رقبا بوده، باید در 13 بازی خانگی این فصل برابر تیم‌های میهمان خود به میدان برود، ضمن اینکه بازی‌های افق در لیگ دسته اول والبیال از مهر یا آبان‌ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdch-knq.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما