کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستارگان قم قهرمان ليگ بسكتبال نوجوانان شد

خبرگزاری فارس , 16 خرداد 1398 ساعت 19:32

تيم ستارگان قم بدون شكست مقابل حريفان خود موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني رقابت‌هاي فصل 98 – 1397 ليگ باشگاهي بسكتبال نوجوانان شد.


به گزارش قم نیوز مسابقات باشگاهی لیگ بسکتبال رده سنی نوجوانان در حالی با قهرمانی بسکتبالیست‌های مستعد و ‌آینده‌دار تیم ستارگان به پایان رسید که این تیم برای قهرمانی به هیچ حریفی باج نداد و برای کسب عنوان قهرمانی مقتدرانه از سد تک تک آنها عبور کرد.

ستارگان قم تنها تیم بدون باخت لیگ بسکتبال

در رده‌بندی نهایی مسابقات فصل 98 – 1397 لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های قم تیم ستارگان با کسب 6 برد، بدون باخت و 12 امتیاز در صدر ایستاد و قهرمان شد، بسکتبالیست‌های تیم مهرام که تا هفته پایانی امیدوار به قهرمانی بودند سرانجام با کسب پنج برد، یک باخت و 11 امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کردند.

تیم شهید رضائیان نیز در این رقابت‌ها طعم سه برد و سه باخت را چشید تا با کسب 9 امتیاز و تفاضل مثبت هشت روی سکوی سوم قرار بگیرد، در شرایطی که بسکتبالیست‌های تیم پویان با کسب سه برد، سه باخت، 9 امتیاز و تفاضل سه در مکان چهارم ایستادند و تیم مهتاب با سه برد، سه باخت، 9 امتیاز و تفاضل منفی 11 پنجم شد.

تیم بسکتبال نوجوانان شهرداری قم در این رقابت‌ها پنج بازی را به حریفان واگذار کرد و با کسب یک برد و هفت امتیاز در رده ششم به کار خود پایان داد اما مهرام‌نوین تنها تیم بدون برد این دوره از مسابقات بود که با 6 باخت و 6 امتیاز در آخرین جایگاه جدول رده‌بندی به مقام هفتم دست یافت.

بازی‌های پلی‌آف برای تعیین رتبه‌ نهایی تیم‌ها در لیگ

با توجه به تقاضای تیم‌ها و همچنین افزایش تعداد بازی‌ها در مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های قم، کمیته مسابقات هیأت بسکتبال مرحله پلی‌آف لیگ نوجوانان را برنامه‌ریزی کرد و بدین‌ترتیب تیم سوم جدول یعنی شهید رضاییان با تیم ششم یعنی شهرداری دیدار می‌کند و تیم‌های چهارم و پنجم جدول یعنی پویان و مهتاب نیز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در شرایطی که بازی‌ها به صورت تک بازی برگزار می‌شود، در مرحله دوم پلی‌آف، ستارگان با برنده بازی پویان و مهتاب دیدار می‌کند و مهرام به مصاف برنده بازی شهید رضائیان و شهرداری می‌رود، ضمن اینکه تیم‌های منتخب قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور بلافاصله بعد از این بازی‌ها به اردو می‌روند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 78459

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78459/ستارگان-قم-قهرمان-ليگ-بسكتبال-نوجوانان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir