کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش برای انجام مراسم حجی آرام و با برکت

خبرگزاری فارس , 17 خرداد 1398 ساعت 9:40

نماینده آیت الله سیستانی با تبریک انتصاب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حوزه گفت: ان شاءالله امسال سفری آرام و با برکت را برای حجاج ایرانی همچون گذشته شاهد باشیم.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید جواد شهرستانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ضمن تبریک انتصاب وی به نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار کرد: خوشبختانه شما در دوره‌های مختلف مدیریتی موفقیت‌های خوبی داشته اید و حضورتان در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت فرصت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائران ایرانی را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: خدا را شاکر باشید که توفیق حاصل شد تا در این جایگاه حضور یابید و امیدواریم با قدرت و قوت برای زائران بیت الله الحرام خدمت کنید و ان شاءالله امسال سفری آرام و با برکت را برای حجاج ایرانی همچون گذشته شاهد باشیم.

نماینده آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد: حضور در جایگاه سرپرستی حجاج ایرانی مسئولیت بسیار سنگینی است اما ارزش خدمتگزاری را دارد و توفیقی بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود و باید قدردان این فرصت معنوی بود و از آن برای خدمت رسانی به زائران بهره گرفت.

جت الاسلام والمسلمین نواب در این دیدار اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی‌های بسیار مطلوبی که توسط بعثه مقام معظم رهبری و خادمان حجاج در حج و زیارت صورت گرفته است، حج امسال آرام و همراه با موفقیت برگزار شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 78467

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78467/تلاش-انجام-مراسم-حجی-آرام-برکت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir